sobota 25. října 2014

autumn goodies



      Dnes bych Vám chtěla ukázat několik věcí, které jsem si tento podzim pořídila. Nemám skoro vůbec čas chodit po obchodech, tak jde hlavně o internetové nákupy. Občas se mě ptáte na Ask.fm, jak fungují zahraniční obchody, jestli jsem platila clo, dph a tak dále. O Céline Trio jsem už na blogu psala, tu jsem si koupila v září v Londýně v Selfridges, ale ještě jsem Vám ji neukazovala detailně. Myslím, že to je nadčasový kousek, který se mi bude hodit i za pět let, vejde se toho do ní opravdu hodně, jednotlivé taštičky se dají odepnout a můžete z ní mít jen dvojdílnou kabelku nebo si odepnout popruh a nosit ji jako psaníčko. Hodí se skoro ke všemu, krásně ozvláštní outifty a celkově z ní mám hroznou radost, jen se trochu bojím o kůži, která je vážně hodně jemná a lehce se může počkrábat nebo dokonce otlačit. Outfit s ní jste mohli vidět tady přímo z Brightonu. Miluju její červenou barvu, ale krásná byla v obchodě i v černé.
     Po Mini MAC od Rebeccy Minkoff jsem nikdy nějak netoužila, dokud nepřišla letos v létě do obchodů ve dvou zvláštních variantách v černé a této pleťové s černým kováním místo stříbrného nebo zlatého. Hned mě tyhle dvě zaujaly a dlouho jsem přemýšlela, kterou zvolit, až se mi projistotu obě vyprodaly, pak je zase naskladnili na Shopbob a bylo vymalováno. Černá se mi taky líbí, ale ta pleťová bla prostě láska na první pohled, protože se mi líbí právě ten kontrast s černým kováním. Hodinky Marc Jacobs jsou také z Shopbob. Koukala jsem na ně už asi rok na Asosu, ale díky jedné mé čtenářce, která byla tak hodná a podělila se na mém Asku o informaci, že mají zrovna na Shopbob 25% slevu na vše, jsem si je konečně koupila. Zlaté hodinky jsem zatím měla jen digitálky Casio a docela mi nějaké jednoduché ručičkové chyběly. Líbí se mi jednoduché, ale trochu větší hodinky, bez kamínků nebo barev. Podobné těmto vyrábí ještě třeba Kate Spade nebo Olivia Burton (vše najdete na Asosu). Hodinky mě překvapily svou lehkostí, hodinky od Michaela Korse jsou hrozně těžké a tak jsem čekala i tyhle, že budou těžší, ale jsou úžasně lehounké. U kabelky jsem zase nečekala, že bude docela velká, představovala jsem si ji menší, ale jsem samozřejmě ráda, protože upřímně, kdo měl kdy problém, že by byla kabelka moc velká? .)
     Nakonec mám tady tři nové kousky do mé kosmetické sbírky z Bornprettystore.com. Jedná se o ultra matnou rtěnku v tmavě červené/vínové barvě, černé linky ve fixe a paletku stínů na obočí. Ze všech tří věcí mám radost, ale z linek jsem vyloženě nadšená. Drží jako přibité celý den a velice jednoduše se nanášejí, že to zvládnu do pár minut a nemusím to zkoušet několikrá, aby byly rovnoměrné, jako se mi to někdy stává s tekutýma. Stíny na obočí mají hezký odstín a jelikož mi mé staré stíny z Essence už docházejí, ráda teď vyzkouším tyto, které mi asi díky velkému množství vydrží dlouho. Ze rtěnky mám smíšené pocity. Je sice krásná, má skvělou barvu, na rtech vypadá opravdu matně, ale to hlavně proto, že je to spíš barva na rty než rtěnka. Konzistencí bych to přirovnala k BeneTint. Kryje krásně, je sytá a strašně dlouho vydrží. A to je možná ta nevýhoda, protože se i hrozně špatně odličuje :D Opravdu ji nosím od rána do večera  večer drhnu rty odličovacím ubrouskem, abych ji smyla, což může být trochu nepříjemné. Nicméně jak se rty jakoby nabarví, můžete pak přes ně celý den používat balzám na rty a pořád vypadají barevně stejně. Příště bych si raději koupila rtěnku s tím, že ji budu muset někdy doplňovat, ale pokud Vám nevadí večerní delší odličování a chcete rtěnku rudé rty po celý den, tak směle do ní. Na puse vypadá moc hezky. Pokud budete objednávat z Bornprettystore, zadejte při objednávce můj unikátní kód DRESSH10 a máte 10 % slevu :)


15 komentářů:

  1. Ta Celine je uzasna, nevedela jsem, ze se da takhle odepnout, to je super. Ona se asi neda koupit online vid? Nebo ano? Na konci ledna letim do Milana, tak se po ni asi mrknu...nejspis v cerne :) A ty hodinky jsou take nadherne, mam rada tenhle cisty styl. A s tou lehkosti je to presne, mam MBMJ hodinky take a s vahou MK se to neda srovnat. Nela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Céline se online koupit nedá. Užij si Milano :)

      Vymazat
  2. Cez internet je to fajn, šetrí to čas aj tie nervy keď reálne držíš tie peniaze v ruke a máš ich utratiť :D pre mňa katastrofa.

    http://livingbypanicca.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. wow, love the bags and the watch!
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/2014/10/vowslove-dresses.html

    OdpovědětVymazat
  4. Celine trio v cervene je krasne a Rebecca se mi libi se stribrnym kovanim, ale s tim cernym vypada rozhodne zajimave. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta červená céline je můj absolutní favorit. Sama sháním malou kabelku/psaníčko v takovém odstínu:) Doufám, že najdu:)
    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
  6. Práve po hodinkách od MJ pokukujem už nejakú dobu...

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mini MAC je vážně krásná kabelka :) z designer kabelek se mi líbí málokterá a hlavně je mi jasné, že by mě mohla omrzet, ale do téhle bych klidně investovala - je úžasná!

    OdpovědětVymazat