neděle 23. listopadu 2014

Co by mě potěšilo pod stromečkem?

     Dneska jsem si připravila článek s věcma, které by mě potěšily pod stromečkem. Myslím, že jsem zatím nikdy takový wishlist na blog před Vánoci nedávala, ale letos bych si sama ráda protřídila myšlenky, zamyslela se, co vlastně potřebuju, ale taky, co nepotřebuju, ale po čem toužím :) Navíc by vás tenhle seznam Ježíškovi mohl inspirovat, co hezkého koupit jako dárek někomu Vám blízkému (například sami sobě;) Já kromě toho blogového zároveň sepisuju i jeden stručnější pro rodiče, protože na tomhle blogovém jsou i věci, které si budu chtít pořídit sama (čtěte, že na ně nevydržím čekat do Vánoc :D) a taky jeden seznam s dárky, které plánuji pro rodinu a pro kamarády. Na některé nápady jsem docela pyšná, ale klasicky nevím, co originálního dát babičce :( Parfémy, svíčky, laky na vlasy, šátky, doplňky, knížky jí dávám pořád dokola a myslím, že by to chtělo něco originálnějšího. Máte nějaký nápad, co by se babičkám mohlo líbit?

PS: Co mě ale potěší na Vánoce nejvíc? Kapr ve vaně, živá jedlička, balení dárků u Jingle Bells Rock, předvánoční Vídeň a homecoming s mýma bff, přecpanej pes na pohovce, mamka s babičkou dohadující se, jak klepnout správně kapra, následně pes ploužící se po bytě se staženým ocasem, kdeže mu uplaval ten jeho kamarád, co se objeví zase až za rok, koukání na Pelíšky, mé hodinové vybírání mini kostiček z kapra, pes cupující balící papír, pouštění lodiček, házení botou, krájení jablíček, módní přehlídka všech nových věcí oblečených najednou, přecpání cukrovím a sníh! Ale ty dárky, pestrobarevné balící papíry, stužky a jmenovky k tomu přece patří, tak směle do nakupování! .)


Zleva doprava, shora dolů:


– Sluchátka Frends jsem si zamilovala už před lety. Jsou prostě krásné, holčičí, netechnické, nádherný šperk, přitom prý se skvělým zvukem. Důvod, proč je ještě nemám, je jejich vyšší cena, která mne vždy nakonec odradí. Nejsem zvyklá nosit velká sluchátka a tak si nikdy nejsem úplně jistá, jestli do nich jít. Co myslíte vy?


– Sprcháč Snow Fairy z Lush voní nádherně. Zatím jsem ho nikdy neměla (asi jako jediná blogerka hehe), ale voní tak nádherně, že snad si ke mě letos už konečně najde cestu.


– Tyhle handmade květináčky z Israele mne nadchly, jsou prostě dokonalé. Minimalismus a květiny – to můžu na všechny způsoby. Až budeme mít s kamarádkou konečně svůj byt, tak do nich zainvestuju.


– Elpíčka. Miluju je. Jelikož jsem nejvíc chtěla Stevie Nicks a pak The Naked and Famous, ale ani jedno nebylo k sehnání, přešla jsem ke klasice, kterou můžu poslouchat pořád a nikdy se mi neomrzí a to je Lana Del Rey. Je mi jedno, kterou její desku mi donese Ježíšek, ale vím, že je chci jednou všechny! :D

– Krytů na iPhone není nikdy dost. Teď už skoro rok používám ten stejný (silikonový Marc by Marc Jacobs) a docela ráda bych si zase koupila nějaký hezký kryt a mohla tak používat i kožený obal Michael Kors, který jsem si kupovala před rokem ve Vídni a který se na ten silikonový nevejde. A samozřejmě, tenhle má motiv dřeva i geometrický vzor, co víc si můžu přát?.)

– Keep Cup – silikonový termohrneček ve velikosti L (500 ml) na svařák čajík. Naštvala jsem se poté, co mi můj dosavadní temrohrnek, nějaký reklamní, co jsem dostala, nevydržel těsnit ani při normální vzpřímené poloze při chůzi a řaj se mi vyléval všemi mezírkami. Keep Cupu tohle určitě hrozit nebude a navíc mám hodně ráda svačinkové nádobky ze silikonu. Mám už levandulový silikonový sáček na sváču a tenhle hrnek mi k němu bude hezky ladit.

– Mac Sculpting Cream mě láká na konturování obličeje. Doteď jsem používala Bourjois Bronzing Primer, ale je pravda spíš na léto a i já už teď v obličeji trošku pobledla a chtělo by to méně oranžový odstín.

– Prozatím jsem na obočí používala stíny na obočí z Essence, před nedávnem mi přišly nové sypké z Born Pretty Store (tady v new in článku), ale ráda bych vyzkoušela i krémovější konzistenci DipBrow Pomade od Ananstasia Beverly Hills. A přiznávám, že mne navnadily všechny ty skvělé ohlasy na youtube a jednoduché návody, jak s nimi pracovat taky tam.

– Hrečků s vtipnými osobními motivy není nikdy dost. Tenhle pro všechny architekty .)

– Méďa aka pěna do koupele / balistik z Lush. Jo, tyhle roztomilosti můžu a miluju hodinové poflakování ve vaně s pěnou, knížkou nebo časopisem.

– Rtěnka v nejtmavším odstínu Sin z nové limitky MAC Rocky Horror Picture Show. Ten odstín je prostě to-die-for. Koukněte na to: /fotku jsem si půjčila z netu/


– Jednoduché zlaté hodinky jsem postrádala. Jak už jsem psala v posledním new in článku, mám zlaté jen digitálky Casio a ty se nehodí ke všemu. Proto jsem si objednala tyto minimalistické Marc by Marc Jacobs a už se na ně moc těším pod stromeček.

– Podprsenku tohoto typu jsem sháněla tak od začátku léta, kdy byly čerstvým trendem. Nikde ale nebyla nějaká přesně podle mého gusta. Teď jsem ale objevila tuhle na Asos, tak snad trefím velikost.

– Protože momentálně bydlím v Praze v pokoji bez topení, naučila jsem se spát v hrubých ponožkách (ty nejměkčí a nejhedvábnější mají teď v H&M!), flanelových pyžamových kalhotách a v tričku s dlouhým rukávem. Těch mám docela málo, tak by se mi hodily další. Zrovna tohle proužkované je z M&S.

– Ze Spenceru je i tento voňavý husky, který by snad měl sloužit i jako ohřívací láhev. Ta by se mi taky hodila!

– Další moje úchylka jsou povlečení. Zbožňuju je. Baví mě i celý ten proces převlékání, jen bych se obešla bez jejich žehlení :D Mám samé veselé z Ikea a tohle z Bonami by se mi taky skvěle hodilo.

– Kalendáře na stěnu potřebuji každý rok dva: domů a do Prahy. Jeden už jsem si vybrala dávno a v pátek ráno, když jsem na přednášce projížděla internet, mi padl do oka tento od Garance Doré. Její kresby mám moc ráda a tenhle jednoduchý by se mi do Prahy hodil.

– Brow gel Eyeko taky okoukávám na Asosu už nějakou tu dobu. Má spousty kladných recenzí a je pravda, že si často u líčení obočí říkám, že bych měla sáhnout po nějakém fixačním gelu s řasenkovitým kartáčkem.

– V září jsme dostaly od naší spolubydlící v Brightonu skvělou korejskou masku na obličej a od té doby mě masky docela chytly. Tato je Yes to cucumbers, od stejné značky mám i šampon a jsem s ním moc spokojená. Těší mně, že je to kosmetika veganská, z 99.5 % přírodní a nezatěžuju tak svoje vlasy/pleť, ani životní prostředí.

– Svíčka Tom Dixon je taky na mém seznamu přání alespoň dva, tři roky. Jsou prostě perfektní. Hádejte, která barva se nejvíc líbí mě.) A která Vám?

– Zmiňovala jsem svoji (pod)zimní zálibu v teplých ponožkách. A tyhle M&S budou na sváteční rána jako dělané.

– Černou celokoženou shopper bag / nákupní tašku hledám marně už aspoň měsíc. Tato je Saint Laurent a prozatím si o ní mohu nechat leda tak zdát (a až si anšetřím, tak se vyprodá.)), takže nemáte typ na nějakou podobnou jednoduchou?

– Francouzskou značku Huygens neznám moc dlouho, objevila jsem ji díky Sammi z Beauty Crush a okouzlily mě balení a zajímavé (podle popisu) vůně. Jen škoda, že se do ČR musí platit vysoké poštovné. 

– Na nový rok potřebuji dva Moleskiny: červený diář a bílý na skici, který mi stále chybí. Při hledání jsem ale objevila i tenhle roztomilý zápisníček Kate Spade v mém milovaném růžovém zlatě a uvažuju, že svůj skicák zredukuju na tuhle malinkou.. A5?

– Krémovou tvářenku z Topshopu mi doporučila Linda z Hi Lychee, při našem beauty talk minulý týden (tady najdete článek, co používám za kosmetiku). Já mám tu svou z H&M už hrozně dlouho a i přesto, že ji používám denně, nejsem schopna ji vypotřebovat. Tahle krémová z Topshopu má podobný odstín a ráda bych vyzkoušela krémovou konzistenci na tváře místo klasické sypké.

– Ráda bych vyzkoušela suchý šampon pro tmavé vlasy a zvolila jsem dva: Batiste a Lee Stafford. Oba dva jsou prý skvělé, takže bude hrát roli jen to, na který natrefím dřív. Co si budeme povídat, suchý šampon se v předzápočtovém stresu bude hodit.

– Náhrdelník s iniciálem M je také od Kate Spade. Je decentní a já v posledním roce nosím skoro pouze jemné zlaté řetízky (karma, hamsa, geometrický přívěsky,…).

– No a na poslední dárek čekám už opravdu jako na smilování boží :D Také patříte do generace, která prohrála léta na The Sims 1, 2? Já Jedničky hrála jako úplně malá, moc si z nich nepamatuju, hlavně jen to, že byly v angličitně, kterou jsem zatím neuměla a tak jsem náhodně klikala na různé ikonky :D Dvojky jsem milovala a vydržela jsem je hrát v kuse hodně hodně dlouho. Trojky jsem si jednou půjčila od kamarádčina bráchy, ale vůbec mě nechytly a teď, když v září vyšly Čtyřky, myslela jsem, že to bude ještě víc změněné. Asi jako když z Lega dělate Duplo. Ale po shlédnutí mnoha videí ze hry na youtube a přečtění komentářů, kdy se Čtyřky většině lidí nelíbí a vrací se k Trojkám, jsem vyhodnotila, že pro mě jsou Čtyřky jako dělané :D Kamarádka říká, že jsou jako vylepšené Dvojky a to je přesně pro mě! Problémem, proč je ještě nemám, je Mac:( Čtyřky ze záhadného důvodu nevyšly zároveň na Mac i PC, ale je na PC, pro uživatele Macu ještě nejsou žádná oficiální data vydání, takže musíme čekat:( Já osobně doufám, že nám udělají hezký dárek k Vánocům (a vlastně i sobě tržbama :D) a pod tím stromečkem už je budu hrát:) Pokud jdou The Sims úplně kolem Vás, odpusťte mi tento odstavec herního fanatika, hrála jsem Simsy mnoho let a nového disku se nemůžu dočkat. Když si tak vzpomínám, jak jsem ještě hrála Dvojky, tak jsem vždycky na Vánoce dostávala nové dodatkové sady do hry:) Hráli jste je taky? Já teda přiznávám, že kdyby Dvojky šly na Mac, tak pravděpodobně nestuduju vysokou školu, ležím v posteli a celé dny hraju The Sims :D

19 komentářů:

  1. Praješ si moc krásne veci :) Tak nech sa ti to splní!

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. The Sims jsem hrála taky a bylo to super :D. Moc pěkný wishlist
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Tohle všechno by se mi také líbilo :) Ty hodinky jsou nejkrásnější <3

    OdpovědětVymazat
  4. Jak tak koukám, taky nejsi zrovna nejskromnější člověk co se týče množství. :P Ale jsou to pěkné věci. Já sice patřím do té generace, která pařila The Sims pořád, ale já je nikdy nehrála. Jednou jsme to zkusila a pak jsem to hnedka vrátila, páč jsem věděla, že bych tomu propadla, takže se od toho držím co nejdál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já to všechno přeci nechci od Ježíška;)) hodně věcí si plánuju koupit sama. A já měla období, kdy jsem hrála Sims od rána do večera, ale za chvíli tě to taky přestane bavit:)

      Vymazat
  5. Moc hezké věcičky, tak snad si byla hodná, aby ti to ježíšek donesl :)))


    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  6. The Sims 1 a 2 jsem také hrála neustále jako malá. Hrozně mě to bavilo. A v létě, když jsem se nudila, jsem se dostala k The Sims 3 a ty mně strašně chytly. Teď přemýšlím, jestli si mám přát The Sims 4 nebo ne, jestli mi nestačí jen ty 3 :-D Ale je to hrozně super :) Hezký wishlist.

    OdpovědětVymazat
  7. ty hodinky ^_^

    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat
  8. máš to všechno moc krásný, ale na první pohled mě teda zaujaly The Sims, uááá, moje dětství :D

    OdpovědětVymazat
  9. :) patřím k nadšencům do sims, takže chápu tvé přání. Já teda měla od jedničky všechny datadisky, veškeré dodatky, fakt magor :D takže čtyřku už pěkně doma mastím :P a připomínám si ,,mladá,, léta

    OdpovědětVymazat
  10. aaaah The Sims!! To je asi prostě hra naší generace :D a pro šup pro tu tvářenku! <3

    OdpovědětVymazat
  11. Tá podprsenka je krásna :D Aj celkovo veci sú super :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  12. Samé skvělé věci, kterými bych nepohrdla, ale nejvíc mě dostala ta kabelka, protože to mám úplně stejný!!! Tak až ji najdeš, tak to určitě napiš na blog ;) :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zaujímavý zoznam! Ja sa na ten svoj ešte len chystám, no už teraz určite viem, že na ňom bude nejaký kryt na môj iPhone a knihy (ako každý rok) :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  14. Hodinky od Marca bych určitě přijala s nadšením. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jako mladší jsme The Sims hrála furt a teď jsem se náhodou dostala ke čtyřce a hrála ji asi 4 dny a pak mě to úplně přestalo bavit.

    Jinak ta rtěnka v odstínu Sin je skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Keep cup podle recenze kamarádů kolem mě, jsou jen na okrasu, netěsní atd. Nejlepší termohrnky jsou ve Starbucks, podle mě. Ale vyzkoušet se to musí :D :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak a tuším že je pouze málo věcí, ve kterých bychom se my dvě neshodly! Nádherný wishlist a je krásné vidět, že spoustu věcí sis z něj pořídila a dostala !:))
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat