neděle 28. prosince 2014

before Christmas goodies



     Ještě před Vánoci jsem si objednala několik balíčků, v některých byly dárky pro rodinu a kamarádky, ale taky něco ode mě pro mě. Dlouho jsem pokukovala po krémové tvářence, protože jsem celý život používala jen ty pudrové a jsem ráda, že jsem si ji koupila. Je to ten nejslavnější odstín z Topshopu Head over heels a je prostě úžasná. Vypadá jako by vám líčka vybarvil mrazík, proto je skvělá na zimu a jednoduše se nanáší jen prsty. A ten obal? <3




     Další věcí ode mě pro mě je tahle černá podprsenka taky z Topshopu. Nemám ve zvyku tady ukazovat spodní prádlo, ale stejně si myslím, že mě čtou samé holky nebo kluci, co se zajímají o módu a tak to je vlastně jedno .) Takovou s -nevím, jak to nazvat- trojúhelníkovými ramínky jsem hledala na netu už hodně dlouho. Na Asosu jich měli poměrně dost, ale žádná nebyla perfektní a na všech mi nějaký detail vadil. Tahle je ale podle mě perfektní, je balconette, saténová, černá a bude vypadat skvěle i pod poloprůhlednou halenku.


     Dále tu mám dárky, které jsem dostala od kamarádek. Dostala jsem dávkovač na tekuté mýdlo, houbičku na koupání, dva balzámy na rty, prstýnek a cider z Dánska s nádherným květovaným obalem. 

      
     Z Asosu jsem si objednala okurkovou masku Yes to cucumbers, která vyrábí přírodní kosmetiku netestovanou an zvířatech, veganskou a stojí jen pár liber. Už mám doma půllitrový šampon Yes to tomatoes, který nádherně voní a tahle maska je snad ještě lepší. Voní opravdu nechemicky okurkově a dělá zázraky. Byla jsem zvyklá pudrovat si čelo, protože se mi pořád leskne, ale po této masce vypadá jako permanentně přepudrované, je úžasně matné a pleť je mnohem jemnější než dřív. Působí skoro jako peeling, ikdyž žádné peelingové částečky neobsahuje.     


     Další podprsenku, kterou jsem si pořídila, je tato z Asosu. Je průhledná s krajkovanýma květinama, také jsem měla takový typ vyhídnutý už dlouho, ale až tahle byla perfektní a za docela rozumnou cenu.


13 komentářů:

  1. Tá podprsenka z Asosu je nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ta tvářenka vypadá skvěle! :O <3
    http://apinchofglamor.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. tu poslední podprsenku už mám v saved for later hrozně dlouho, je fakt krásná :)

    www.veronikad.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ty podprsenky jsou obě tak krásné! Na tu poslední už taky koukám nějaký ten pátek :)
    A chválím tvářenku, určitě se dostane mezi tvé oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty podprsenky jsou fakt krásný!

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny věci vypadají moc pěkně :) Ta tvářenka má strašně roztomilý obal :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný fotky, super věci, sem jeden z mála těch kluků co se zajímá o módu a podprsenka je super!:-)
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat
  8. to prádélko <3

    krásný nový rok, Marti! :)

    OdpovědětVymazat