sobota 3. ledna 2015

christmas gifts

red Moleskine diary / white Leuchtturm sketchbook / Michael Kors Sensation nail polish

     Popravdě se mi nechtělo začínat nový rok článkem o mých vánočních dárcích (materialisti všech zemí, spojte se!), ale včera jste mi to zase připoměli na Asku a i když mám nafocený i outfit a připravené další články, rozhodla jsem to nakonec pro trochu povánoční materiální inspirace:) Neb, co si budem nalhávat, já už takových článků a fotek na insta projela taky hodně a vždycky ráda koukám, co kdo dostal a letos mě třeba pár fotek vánočních dárků na insta inspirovalo zajímavými knihami, na které budu chtít kouknout v knihkupectví. Tak se do toho pusťme a jestli máte taky takový článek u Vás na blogu, určitě mi hoďte do komentářů odkaz, ráda se podívám :)



     Moleskine diář jsem ještě nikdy neměla, vždycky jsem natrefila na nějaký krásný jinde, ale letos na něj konečně došla řada. Hlavně asi proto, že jsem neměla, kdy hledat nějaký jiný. Jsem tomu ale moc ráda, protože jsem ho chtěla vyzkoušet už dlouho. Líbí se mi jeho minimalistický design, spousta barevných variant a různých limitovaných edicí, ale i velikostí a typů, takže si člověk může vybrat přesně ten, který mu vyhovuje. Mě se Moleskiny líbí nejvíc v černé, bílé a červené. Také jsem letos chtěla diář větší (A5), protože jsem vždy měla malé a všechny jsem je měla popsané od okraje k okraji :D – klasická ukázka zde. Tento je velikostí akorát, má i u kždého týdně volnou stranu na poznámky, která se mi perfektně bude hodit pro úkoly do školy a taky se mi ohromně líbí ta krásná vánoční barva.
     Skicák Leuchtturm mi pak vybrala mamka, protože Moleskiny se prý v Ostravě už nikde nedají (a prý ani nebudou dát v budoucnu, víte o tom něco?) sehnat. Bílý jsem si přála, i tuto velikost, takže mám taky radost, protože můj současný skicák je na tahání po kabelkách příliš velký a nemá bohužel tvrdou vazbu (jinak je totiž úžasný.. a růžový :D).
     Lak na nehty Michael Kors jsem si vybrala o adventu v Sephoře. Červený mi zrovna došel a hledala jsem za něj náhradu, protože, co si budeme povídat, je to ta nejpoužívanější barva na nehty .) S laky MK jsem moc spokojená, vydrží opravdu dlouho jak na nehtech, tak v lahvičce bez vysychání.


 Marc by Marc Jacobs watch

     Kdo mě sleduje už delší dobu, ví, že bez hodinek se neobejdu a nosím je téměř každý den. Střídám své Michael Kors v barvě růžového zlata se zlatými digitálkami Casio a opravdu jsem dlouho postrádala  ještě jedny elegantnější zlaté. Tyhle Marc Jacobs vypadají trochu retro a oldschool díky velkému ciferníku a miluju jejich jednoduchý minimalismus.


Marks&Spencer socks 

     V poslední době jsem se úplně zbláznila do ponožek. V klidu mě pasujte na ponožkovou královnu. Nejlepší jsou ty nejteplejší s vnitřnm kožíškem, které fungují i jako papuče. Vánoční motiv se soby už je jen třešničkou na dortu. 


     Kalendáře a desky – dva klasické dárky, které mi zaručeně udělají radost. Horní dvojice je od táty a spodní jsem dostala od maminky. Kalendáře potřebuju dva, jeden do Ostravy a jeden do Prahy a desky si přeju pořád, protože mám od narozenin nový gramofon a desek je pořád příliš málo .) Z Lany mám obzvlášť hroznou radost, protože patří do mé TOP 5 nejoblíbenějších hudebníků.


     Knihy jsou další vděčný dárek. Bohužel kvůli školy nemám moc času číst, ale aspoň o prázdninách se to snažím dohánět (jako teď, když jsem za Vánoce přečetla Slovník lásky od D. Levithana, který jsem dostala pod stromeček loni).

 all IKEA :D

     Já vím, je mi dvacet. Ale viděli jste rozkošnějšího zajíce v brýlích (!), s pruhovanými kaťaty (!), květovaným kabátkem (!) a puntíkatým tílečkem (!)? 

 F&F slippers / ball from Marks&Spencer

     Nové papuče do Prahy a krásná koule s cookies.

 Lush Snow Fairy shower gel / Lee Stafford dry shampoo / Rossman

     Vánoční klasikou je i zásoba kosmetiky. Snow Fairy je asi ten nejvoňavější sprchový gel z Lushe, voní jako žvýkačka a obsahuje malinké třpytky. Suchý šampon jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a musím říct, že tenhle funguje fakt skvěle, škoda toho malého balení. Pak jsem ještě dostala šampon, dva sprchové gely s úžasnými obaly a tělové máslo krásné vůně s bambuckým máslem.

 MAC Rocky Horror Picture Show: Sin matte lipstick / MAC Brow Set: Bold Brunette 

     Mým největším kosmetickým přáním byla ale rtěnka MAC z limitky Rocky Horror Picture Show v nejtmavším odstínu Sin, která je prostě dechberoucí a uvidíte ji už v příštím outfitu. Řasenku na obočí mi doporučila vizážistka v MACu a vypadá fakt skvěle. Po stínech, kterými jsem si do teď vykreslovala obočí, je to úžasná změna, obočí drží celý den, kde má a vypadá mnohem přirozeněji.

 F&F lingerie

     V F&F se dají nalézt vždycky nějaké úžasné kousky, které byste tam nikdy nečekali. Jako třeba tahle saténovo-krajková souprava s puntíky s krásnými detaily jako jsou knoflíčky, krajkovaná zadní strana na kalhotkách nebo mašličky na ramínkách. Asi nejsem jediná, co miluje krásné spodní prádlo, co? .)

 H&M dress
 sheets ordered from Bonami.cz

     V Praze mi hrozně chybí můj bígl. Dokonce jsem loni přemýšlela, že bych si do Prahy pořídila ještě jedno zvířátko, ale jsem ráda, že jsem to neudělala. Teď mám toho na archi tolik, že by se o něj neměl, kdo starat. Kvůli stesku po psíčkovi mi ale mamka koupila tohle povlečení, s realistickou fotkou bígla ležícího v nohách, který vypadá úplně jako můj mazel. Jasně, teplo ze spícího psa to nenahradí, ale je to asi to nejroztomilejší povlečení, co jsem kdy viděla.


     Sada ručníků od babičky. Jsou fialové, růžové, froté, měkoučké a úplně skvělé. Ohřívací láhev jsem si taky moc přála, ale nečekala jsem, že mi na ni mamka vlastnoručně uplete obal! Je z jemňounké žinylky a hrozně příjemná na dotek. Od Vánoc bez ní nedám ani ránu!

 &Other Stories dress

     &Other Stories pasuji za objev tohoto roku. Úplně jsem se zamilovala do jeho nádherných designových obchodů s minimalistickými doplňky, oblečením, botami i kosmetikou. Je to tam úplně jako v nákupním ráji, kéžby tak vypadaly všechny obchody. Tyhle dlouhé černé šaty s krajkou ve stylu sicilská vdova mi padly do oka hned. Dlouho jsem rozhodovala mezi dvěma velikostmi, nakonec jsem vybrala tu menší a jsem fakt moc ráda, protože jsem do nich od léta zhubla a ve větších bych plavala. 

 H&M sweater
 Lidl sauce selection
 Lush bath bombs
  ZARA leather boots

     Tak takovéto boty jsem scháněla celý podzim. Chtěla jsem takovýhle tvar, černé a kožené, ale nemohla je nikde sehnat, až na mě jednou čekaly před Vánoci v Zaře. Splňovaly všechny požadavky a ještě mají ten skvělý detail zlatých zipů, přezek a lemování dírek na tkaničky. Miluju na nich hlavně to, že se hodí kromě kalhot i k sukním a šatům a dají se nosit skoro celý rok.

 ZARA jeans

     O těchhle džínách jsem vám psala už v článku o Vídni, kde jsem si je kupovala. Jsou šedé (nebo seprně černé?), ve zkrácené délce těsně po kotníky, se zipy u kotníků a skvělým motorkářským detailem na kolenou, který se mi u kalhot hrozně líbí a ideálně bych ještě ráda někde sehnala podobné koženkové.

 F&F pyjama trousers
Marks&Spencer pajama top

     Tak k tomu už jen jedno – nejpříjemnější, nejlepší a nejroztomilejší pyžamo, co kdy navštívilo mé peřinové království. Z toho jemného trička s dlouhým rukávem a mašlí na zádech mám radost pokaždé, co ho večer oblíkám a pyžamové kalhoty s kartáčky? 


FOLLOW: INSTAGRAM    FACEBOOK    BLOGLOVIN'    ASK ME    SHOP MY STYLE

17 komentářů:

  1. krásné dárky, ani já s těmi články o dárcích nejsem vyjímka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně nádherné dárky jsi dostala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárky jsi dostala. Ty ponožky jsou roztomilé a pyžamové kalhoty F&F jsou super. Mám několikatery a líbí se mi, že jsou příjemné mají krásný potisk. :)
    V F&F mají krásné prádlo, ale nejen já si tam velikostně nevyberu. Málokde se prodává velikost 65D, takže se musím spokojit alespoň se 70C a tu bohužel v F&F málokdy vidím...

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, nádherné dárečky, Marti! Odpadávám z těch ponožek <3 A taky z pyžamka a toho krásného prádla z F&F!

    OdpovědětVymazat
  5. Zápisníky a knihy, to dostávam najradšej aj ja! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ty hodinky jsou nádherné, ale nejbožejší jsou ty ponožky s medvídkama <3 a ty zelené šaty z H&M mám taky a jsou fakt perfektní, už se teším na outfit s nimi :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárky! :)
    A v poslední době mám na ponožky úplnou úchylku, chtěla bych pořád další a další! (hlavně teda se sobama a mopsíkama:D)

    OdpovědětVymazat
  8. Sama neviem, čo sa mi páči najviac, no už na prvý pohľad som sa zamilovala do hodiniek a ponožiek - sú úžasné!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. nádherný věci jsi našla pod stromečkem♥

    OdpovědětVymazat
  10. ponožky a pyžámka o Vánocích nesmí chybět :D :)) moc se mi líbí ty tmavé jeany, detaily na kolenou vypadají fakt dobře! povlečení s bíglem je fakt roztomilý <3

    OdpovědětVymazat
  11. Ty hodinky jsou krásné :) a i ostatní věci se mi moc líbí, svetr jsem si v H&M zkoušela, ty DeLuxe omáčky jsme dostaly vloni (jídlo, jídlo, jídlo :-D)

    Taky jsem psala článek o dárcích, tak jestli chceš, můžeš mrknout :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  12. Krasne darčeky tie hodinky od marca vyzerajú uplne božsky

    OdpovědětVymazat