pátek 14. října 2011

October Finally!


Buenas tardes, upper-east-sideros. Můj poslední týden se mi slívá do jednoho celku asi takto: spousta učení, spousta testů, spousta ukecávání testů, skákání po jedné noze o berlích, sledování všech zameškaných dílů nové série HIMYM a v neposlední řadě vymýšlení své halloweenské masky. Nakonec jsem přišla na perfektní osobu, za kterou půjdu. nejdřív jsem to chtěla nechat jako tajemství, pro všechny, ale nakonec se to tak nějak provalilo, tak aspoň vám to nechám jako Halloweenské překvapení..
Make-up si trénuju - je docela složitý a bude fakt výrazný:D, vlasy jsem si taky vymyslela  jaký budu mít a oblečení stále ještě úplně nevím.. Výsledek vám určitě ukážu těsně po párty (fotky budou z předpárty samozřejmě:D). Momentálně jsem ráda, že mám školu za sebou, můžu si hodit nohy nahoru a vklidu číst nové Elle. Tyhle fotky jsou ze včera, když jsem zkoušela takový ten timošenková-hairstyle. Konečně mám vlasy dost dlouhé, aby mohla cop z nich omotat kolem celé hlavy. Konečně!

PS: Prosím, tipněte si, za co půjdu na Halloween! Prosííím.)



topshop leopard earrings

23 komentářů:

  1. tady vypadáš nádherně, moc ti ta linka sluší :) a máš úžasné náušnice, hned bych si je koupila :D

    OdpovědětVymazat
  2. za prvé - vlasy super a krásná pleť a makeup ;)
    za druhé - vůbec netuším za co bys mohla jít, ale zkusím si tipnou třeba Mrtvou nevěstu ;) :D

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Za vílu? :D Ty naušnice jsou přenádherný! Nebo za nějakou filnovou postavu? zvíře haha nvm :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný vlasy. Nevím za co půjdeš, ale podle mě to čarodějnice nebude - ta je okoukaná a zombie taky. :) Nechám se překvapit. ;)

    http://stylebyveronika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. řekla bych že to bude něco s vlkem nemůžu si pomoct tak nějak mě to napadlo :D
    taky už přemýšlím nad halloweenským kostýmem

    OdpovědětVymazat
  6. jee ten copik je super, to ti závidím :D to ja by som určite nedala... a tipujeeem..z toho copika ma inšpirovala že nejaká grécka bohyna alebo tak :D

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi sa mi páčia Tvoje náušnice... hairstyle sa mi k Tebe moc nehodí, ale to je len subjektívny názor :)
    no a na Halloween? niečo fakt strašidelné, takže asi zombie? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow úžasný účas, taky se mi strašně líbí, ale asi bych ho nezvládla =D. Já nwm asi za mrtvou nevěstu =D ?

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji vám. A ještě tady ta moje maska nepadla:))

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi fakt nádherná. COpánek je roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, vážně skvělý účes..! Strašně ti to sluší, vypadáš elegantně a u tebe to působí zároveň svěže..! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. tiež by som tipovala vílu, veľmi ti to pristane:)

    OdpovědětVymazat
  13. řekla bych že za nějakou šelmu třeba :D (to mě napadlo při pohledu na ty tekutý linky)

    OdpovědětVymazat
  14. Dekujuu:) A stale na to nikdo neprisel, pritom to neni zadna neznama postava:)

    Natalje, za kocku jde kamoska;)

    OdpovědětVymazat
  15. doufám, že to bude někdo jako Mortiša, Wednesday nebo Srdcová královna:)

    Dagmár

    OdpovědětVymazat
  16. krásne si dievča ako tak pozerám tvoj blog, :)http://veronika-humanlife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. strašně ti to sluší .. a ty naunice josu super ;)
    www.rabbit-and-wolf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat