sobota 5. listopadu 2011

Better to ask for forgiveness than for a permission



Tohle body jsem si koupila už v létě v Holandsku. Měla jsem ho vyčíhnuté už delší dobu, ale pořád jsem nákup z internetu odkládala, až jsem ho viděla v American Apparelu v Amsterdamu. Prodávají se asi v 10 barvách a v obchodě měli jenom tuhle a bílou, takže jsem měla štěstí, protože přesně tuhle barvu jsem si vybrala už na netu. Sukně je úplně nová, dostala jsem ji v sobotu a má přesně ten správný Blair-Waldorfovský styl.


American Apparel body + Cameieu skirt with belt + H&M shoes, handbag, tail and ring + Zara lether headband + Pull & Bear sweater

20 komentářů:

  1. taky chci takovéhle body , poslední dobou víc a víc!
    ta první je krásná

    OdpovědětVymazat
  2. krásne body, len čakám, či nejaké neobjavím nejaké v bershke, aj suknička je pekná :)

    OdpovědětVymazat
  3. vždycky mě zajímalo co se pod takovéhle triko nosí za podprsenky..?

    OdpovědětVymazat
  4. perfektní outfit! hrozně se ti povedl! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. body je super, ale řekla bych, že Ti moc nesluší! zato sukně v kombinaci s tím světlým svetříkem nemá chybu!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dik:)

    Caroline, nic, body je elasticke a ac se to nezda, funguje jeste lepe nez podprsenka.
    Mar, proc si to myslis?.)

    OdpovědětVymazat
  7. Takový styl sukní mám ráda! :) A moc se mi líbí tvůj svetřík. Dej mi ho! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sukně je moc pěkná a svetřík taky. Navíc se mi líbí jak body ladí k tomu spadanému listí. :)

    OdpovědětVymazat
  9. body je skvělé a celkově ti Blair style sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Má moc pěknou barvu a v kombinaci se sukní opravdu super :)

    OdpovědětVymazat
  11. To body je skvělé!Líbí se mi hlavně ta barva.

    OdpovědětVymazat
  12. Většina českých blogerek nosí jen černé věci, které mi připadají naprosto obyčejné. Ty máš skvělý styl, tyhle fotky se mi moc líbí, jsi krásná!

    OdpovědětVymazat