pátek 3. února 2012

Swimsuit Guide 2012


Plavky Wildfox vyhrávají cenu za nejoriginálnější a nejhezčí design. Těsně za nimi vedou plavky Juicy Couture pro léto 2012 (můžete omrknout třeba přes Asos), ale tyhle jsou špička. Jejich největší nevýhodou je ale cena, která se pohybuje kolem 3 000 Kč. Ale kdo ví, třeba budou mít na konci léta nějaké slevy, mě by bylo upřímně jedno, které by zůstaly ve slevě, protože se mi líbí úplně všechny. Nejdřív mě zaujal kůň, potom ty s kočkou, s květinama a sportovní neonově růžové. A pak následují všechny ostatní nehledě na pořadí. Na plavkách Wildfox se mi kromě skvělého neotřelého vzhledu líbí ještě střihy - jak ty jednodílné s hluboce vykrojenými zády, tak dvojdílné retro, nebo jednodílné s volánovým výstřihem nebo střih jako u posledních dvou. Já mám obvykle plavky z Accessorize, Topshopu apod., ale těmhle, které rozhodně kromě vás moc lidí na pláži mít nebude (pokud to tedy není zrovna Santa Monica), bych asi neodolala, kdybych na to měla finance.)

13 komentářů:

  1. u mě vede kostra , ty bych milovala!

    OdpovědětVymazat
  2. U mě vedou dvojdílné a s volánky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají zajímavě, ale ta cena je otřes no :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty plavky jsou opravdu parádní, nápadité a chci je.. :D

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí ty s kostrou. Ty jsou super! :D

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné sú, mne sa asi najviac páči tá mačka.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak 4 nahoře bych brala celkem určitě, ale za tu cenu bych je nejspíše oželela... :/ :)

    OdpovědětVymazat
  8. jsou úžasně retro a ani bych snad nevěřila, jak mohou být celkové plavky tak pěkné! :) taky mě zaujaly ty s koněm, číčou a s květinami. sakra, škoda, že jsou tak drahé.

    OdpovědětVymazat
  9. všechny jednodílné v první řadě jsou fakt mňamky!=D

    OdpovědětVymazat
  10. Moc zajímavé plavky.)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. wow these are soo cool, love them all!
    now following your lovely blog :)
    xx

    follow back? eyespyy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. no tak ty nemají chybu,, nej. jsou bíle s kočkou, jooo =) *

    http://www.eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat