pondělí 9. července 2012

Buenas noches!


Moc bych vám chtěla ukázat svůj poslední nákup, šly jsme s mamkou nakoupit jídlo na cestu do Tesca a měli tam docela slevy a my prostě nedokázaly obejít regály s oblečením F&F. Vždycky tam je spousta skvělých pyžam, ponožek, bot, tašek,.. které nikdo nevykoupí, protože většina lidí prostě z neznámého důvodu odmítá spát v infantilních pyžamech a nosit ponožky s růžovýma zebrama (na ty dojde, až slevní:D), mě ani mamce záplava kytiček a kostkovaného vzoru nevadí, tak jsme si obě koupily spací kraťásky a já dostala ještě tílko na spaní a ponožky. Oboje mám s sebou do NYC:) (Jak jste pochopili, článek zase přednastaven, teď tam v tom pyžamku už spím;)) Odkud máte vy noční výbavy? Moje další pyžamové oblíbené obchody jsou H&M a Reserved a nejpříjemnější pyžamo mám Calvin Klein ze skvělého materiálu. Barevné, ujeté ponožky miluju, vždycky jsem si je kupovala v Topshopu nebo Accessorize, ale tam stojí desetkrát víc než tyhle za 27 Kč z F&F a přitom jsou stejně krásné a zdají se i stejně kvalitní, myslím, že po čase se prodřou všecky, ne?;) Tyhle plánuju nosit i do lodiček, takže se těším na další připomínky na ostravských ulicích a tímto zdravím slečny z autobusu, které nedokázaly rozdýchat moje nevkusné obutí (krajkové ponožky se saténovou mašlí ve šněrovacích lodičkách .) - proti tomuhle slabá káva.)


everything - F&F

22 komentářů:

  1. nádherně ujeté :D, já jsem zase maniak přes barevné chlupaté ponožky na zimu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. f&f je moje nejnovější láska, dá se tam sehnat tolik perfektních věcí, že se až divím, proč jsem tam nechodila i dřív :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pyžamo i ponožky jsou moc pěkné, taky na těch ponožkách dost ujíždím :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Roztomilý :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to je všechno tak sladké a roztomilé. <3

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé ty ponožky se mi líbíí!! :) ty chci :)

    OdpovědětVymazat
  7. slečny z autobusu bych neřešila :) ráda bych viděla co měly ony ... na 100% bych vsadila na lezoucí zadek nebo tanga z kalhot!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kraťásky a ponožky s botami jsou skvělé! :) Já v F&F nakupuju moc ráda pyžama, punčochy a ponožky. Ponožky v botech se mi líbí, ale já si v tom připadám jak buřtík, protože nemám dlouhé nohy ani štíhlá lýtka. Jsem zvědavá na outfit s ponožkami. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych jim to tam taky vždycky vykoupila, Tesco pyžámka miluju :D

    OdpovědětVymazat
  10. Taková pyžama má nejradši! :)
    A s ponožkami v lodičkách problém rozhodně nemám. Naopak obdivuju všechny, kteří si na to troufnou a vypadají dobře..:)

    OdpovědětVymazat
  11. já mám dvě naprosto úžasná pyžámka ze slev z topshopu :-))
    tohle vypadá skvěle ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. ja si na pyzamu moc zalezet nedavam, vetsinou proste triko a nejaky spodek k tomu :)ale boze ty ponozky jsou tak super!!! Budu muset vyrazit do tesca teda, chci je! At vsichni taky cumi :D

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné úlovky.. :) já mám taky ráda barevné ponožtičky.. ale teda jenom asi na doma.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Bože ta Ostrava, uživej Ameriky, těším se na nový posty.
    Začínáš mě bavit čím dál víc.

    OdpovědětVymazat
  15. Já taky miluju tyhle věci! Ponožky s botama teda vedou :D

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasný barvy :)

    http://lluckyones.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. nechápu ty lidi, kterým nezáleží na tom, v čem spinkají :D já jsem na to také šílený úchyl. mohla bych kupovat košilky, pyžámka i roztomilý ponožky po tunách :))

    OdpovědětVymazat
  18. rozkošné ponožky :)
    F&F má tie najroztomilejšie pyžamá :)

    OdpovědětVymazat