sobota 10. listopadu 2012

Indiánské nehty



Tzv. aztec print nehty (které jsem překřtila na indiánské nehty, protože jak víte, nemám ráda nepřekládání toho, co jde normálně přeložit, ale tuto tematiku bych už raději znovu neotvírala.)) se mi už dlouho líbily na internetu, ale pořád jsem se neměla k jejich vytvoření, ale v poslední době mě vzorované nehty začaly víc bavit a tak došla řada i na ně. Pro začátek jsem nechtěla vymýšlet moc komplikované barevné kombinace, protože vlastním jen obyčejné laky, žádné extra úzké štětečky ani nic podobného a časté přechody barev by se určitě nepovedly. Jako podklad jsem dala Pink Friday od OPI z kolekce Nicki Minaj a na to bílý Essence a černý Golden Rose. Samozřejmě nikdy nezapomenu použít podlak a nadlak v jednom Miss Sporty, bez toho si to už nedokážu představit. Bez oprýskání vydržely nehty asi 4 hodiny :D, protože těch celkem až 6 vrstev se hrozně lehce oloupe, ale nebylo to nic většího, než co by se dalo rychle spravit a přemalovat. Tenhle vzor se mě osobně moc líbí, vymýšlela jsem si ho z hlavy a ikdyž není perfektní, já z nich měla radost a neskutečné množství i cizích lidí mi nehty chválilo a nevěřili, že jsem je dělala od ruky normálníma tlustýma štětečkama.. Proto jsou taky tady, zbytek mých nehtových výmyslů můžete vidět na Instagramu (@emgolightly), kde je přidávám hodně často:)) Co vy, už jste to zkoušli, nebo vám indiáni moc neberou? Jednou bych to chtěla hecnout, vyhradit si tak dvě hodiny, koupit štěteček na nehtový design a zmáknout třeba toto.


12 komentářů:

  1. skvělé vzory :))
    vypadá to roztomile,moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, nehtíky se ti povedly..A oceňuji, že máš svoje nehty, dnes jsou čím dál častější ty umělotiny od vietnamců..
    Hezká práce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, já jenom zírám. :D Asi se inspiruju ještě dneska, ale nebudu si dělat naděje. Takhle se mi to určitě nepovede :D

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají skvěle, já jsem dělala aztec nehty několikrát poprvé jsem u toho naseděla dvě hodiny u jedné ruky, vzala jsem si asi šest barev a párátko a jelo se :D
    stálo to za to efekt byl skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  5. máš můj obdiv - že se ti s tím chtělo dělat! :D ale vypadá to krásně, to ne že ne, jen já osobně nemám ráda několik vrstev a tak by mi bylo líto, že se to rychle oloupe :/

    OdpovědětVymazat
  6. Jako klobouk dolů! Je to úplně boží na první pokus! Já bych to takhle hezky neudělala ani za sto let! :)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá to naozaj skvele- si veľmi šikovná!:)

    OdpovědětVymazat
  8. taky už jsem zkoušela aztec nehty, ale jen v černé a bílé.. abych pravdu řekla, tak to vypadá děsně složitě, ale zase taková makačka to není :)
    ty tvoje se mi také moc líbí.. :)

    OdpovědětVymazat