sobota 25. května 2013

After Graduation Recovery

Konečně. Konečně to mám za sebou, s velkým (prý všemi čekaným, ale mnou fakt nečekaným) úspěchem. A taky mám za sebou třídenní oslavy, teď se z toho zotavuju (nevím, jestli víc z maturit, nebo z oslav..) a v pondělí kamarád vymyslel další párty a v pátek budeme mít maturitní ples, takže nevím, jak dožiju prázdnin :D Dělám si srandu.. Zatím mi to ani moc nepřijde, venku je hnusně (fotky už jsou měsíc staré.), jsem unavená a nedochází mi, že začly ty velký čtyřměsíční prázdniny:)) Ale po přijímačkách (7.6. mi držte TAK strašně moc palce!!) už to bude klídek.)
Minulý týden jsem měla taky narozeniny a byla to oslavit na Velkém Gatsbym, který je d-o-k-o-n-a-l-ý!! Jasně, je to megalomanské a Jay v knize určitě neměl doma poschoďové bazény, vodopády a nehrála mu tam Lana Del Rey, ale pal to pes - podle mě to bylo tak, jak to kdysi ve dvacátých letech viděli - kdyby to bylo natočené dobově, tak nám ty párty asi tak velkolepé nepřijdou. Taky jsem dostala skvostný dort a sama sobě si koupila něco za maturitu.)
PS: Nově mě můžete sledovat taky tady: fashionblogy.cz


F&F dress + RocketDog heels + Topshop crossbody + H&M jacket

13 komentářů:

  1. Konečně jsi zpět, gratuluji ti k maturitě!
    A těším na outfit s tou úžasnou MK, co jsem viděla na instagramu :)

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji k maturitě!! :) vy máte maturák až teď? my ho měli už v lednu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my jsme měli v prosinci stužkovák a teďka maturitní ples jako na oslavu po matuře:))

      Vymazat
  3. ty saty jsou uzasny!to jsem taky neslysela, mit maturitak tak pozde:)
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k maturitě!
    A tohle líčení ti moc sluší, i ty vlasy....a líbí se mi i šaty noo :D

    akorát musím říct, že z Gatsbyho jsem tak nadšená nebyla, ale to tak občas bývá, když člověk čte knížku a všechno si to představuje (a samozřejmě není v silách režiséra, aby se trefil do představ každému) jinak, než je potom ve filmu. Tady to na mě bylo až moc kýčovité, a ta hudba mi tam opravdu neseděla - písničky byly sice super, ale opravdu ne do dvacátých let. Ale na Lea se koukalo jako vždycky hezky, stejně tak na ty šperky a kostýmy:)

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší a hlavně - gratuluju! :) máš fakt nejkrásnější vlasy...

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, gratuluju! :) také jsem přešťastná, že je to za mnou... už se jen flákám a nic moc produktivního jsem zatím neudělala, budu muset začít :D každopádně se těším na novou vlnu článků ;) Ombré Ti neskutečně sluší, také o tom přemýšlím, když vyšly ty nové ombré barvy na vlasy.

    OdpovědětVymazat