pondělí 10. ledna 2011

Ball of Monsters: We Went Big

Ples, ples, ples. První, šílený, alkoholový. Slov netřeba :D Byl to "benátský" karneval v maskách a propartyovaný na maximum. Celou sobotu se mi průběžně vybavovaly útržky z TÉ noci :D

Moje maska/škraboška byla zlato-černá. Nemůžu si pomoct, ale na těch černobílých fotkách jsem vypadala normálněji než na barevných :D Příště už zase barevně.





Orsay dress, Topshop ring, XXX heels, vintage handbag, XXX mask 


Teď si nejsem tak úplně jistá, jestli mě za tyhle fotky nezabijou, ale.. Jsou správně "party" :D Lepší už to nebude.)



Tímto srdečně děkuju fotografům Lucii a Ondřejovi za kvalitní fotografie plné vtipu, noblesy a elegance :D

16 komentářů:

  1. Super fotky. Ta se škraboškou je nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky, my máme školský ples o mesiac ;) (riež mal byt povodne maškarný, ale nakoniec nebude..) už sa teším :)
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky! Ta první se škraboškou a pak ta třetí coby portrét se mi líbí nejvíce! Muselo to být moc fajn:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá škraboška! :) Líbí se mi fotky moc! :)

    OdpovědětVymazat
  5. i am looking for a little black dress and yours seems to be perfect! fantastic shots!

    OdpovědětVymazat
  6. úúžasnýýý :) skvělé šaty a skvělý nápad -> škraboškový báál :) (mě se ho prosadit nepovedlo :D :'()

    OdpovědětVymazat
  7. I tak super fotky :) A děkuji za radu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. máš krásné šaty a ta škraboška ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Užastné fotky
    www.fashion-paradis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. pekne fotky, hlavne s tou maskou! :)

    Simona
    http://thepicnicwithzebra.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. To me tesi, vsem dekuju za mile komentare.)

    OdpovědětVymazat