čtvrtek 3. února 2011

7 unbelievable facts about me [a chain post]

I ke mě doputovata tahle řetězovka, kdy máme napsat 7 věcí, které o nás naši čtenáři určitě ještě neví. Docela jsem se těšila, až ji budu vyplňovat.) Mně přišla od milé Dasdushi :) Řetězovky jsem nikdy neposílala, ale tohle je docela zajímavé a vtipné, protože lidi tam vždycky nakecají šílené věci :D A zrovna v kinech běží horor Řetězová zpráva (který ovšem není nic moc), jestli jste si všimli.)
1Vždycky jsem chtěla mít nejlepšího kamaráda gaye. Však víte, jako měla Carrie v Sexu ve městě a spousta jinách hlavních hrdinek. Proto jsem se vždycky úplně VŠECH kamarádů ptala, jestli náhodou nejsou gayové - můj nejlepší kamarád už na to neměl nervy a nakonec mi raději řekl, že možná je :D
2Zbožňuju film Sám Doma - umím ho odrecitovat zpaměti i zazpívat doprovodné písničky :D Viděla jsem ho snad tisíckrát a nikdy se mi neomrzí. Bohužel se mi nelíbí už žádné další pokračování. Ovšem nikdy nezapomenu na Kevina!
3Když jsme byly malé, hrály jsme si s mojí nejlepší kamarádkou za domem na prolízkách na Titanic. Jedna z nás byla Kate a druhá Jack a hráli jsme, že se potápíme..
4Když jedu ze školy sama, blogguju. Což znamená, že téměř pokaždé přejedu zastávku, kde mám vystupovat.
5Když mi bylo 5, vdechla jsem kočičky z vrby. Vysmrkala jsem je až po dloooooouhé době... :D
6Jsem závislá na cestování - připadám si pak jako v jiném světě, kouzelnějším... Mám ráda jak road tripy, tak letadla a lodě. Dokonce i vlaky. Při svém každém letu letadlem si pouštím Glamorous od Fergie. Nikdy se mi z žádné dovolené nechce vracet.
7Jednou chci skočit bangee jumping, mít tetování, žít v garsonce nebo v motelu a umět surfovat. Jedna část mě chce být hrozně jako Alex z The OC.



Tuhle písničku jsem slyšela poprvé u Sandry na blogu a je prostě skvělá. Je to remix písničky od Florence and The Machine a pokud byl originál skvělý, tohle je famózní;)

Řetězovku posílám dál k Terezs, Lucy, Teresce, slečně ze SienaStyle a Stáně :) Takže vesele čtěte, co na sebe práskly, pokud vás ty řetězovky ještě baví :D

A tady nějaké fotky z doby, kdy jste mě ještě neznali.)

10 komentářů:

  1. Mně když bylo skoro pět, vypila jsem olej do lampy a následně mě vezli do nemocnice, kde mi pumpovali žaludek :D

    OdpovědětVymazat
  2. hehe :) kočička pobavila. Hodně! :DDD a film Sám doma sem taky viděla snad milionkrát! :D nejlepší film! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem chtěla mít vždy kamaráda gaye! :D
    Tu pisníčku miluji, už nějaký čas ji poslouchám pořád dokola a můj milý, už je z toho nešťastný! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Alex bola super ;) :)) A Glamorous od Fergie zbožnujem, prečo mi to nikdy nenapadlo počuvat pri cestovaní?? :D
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. 1 & 2 --> ach jak jáááá Ti rozumím! :)

    OdpovědětVymazat
  6. :-)) pěkné! :-)) Jinak jako kamaráda mít gaye, to koukám chtělo více z nás, patřím také mezi ně:-)

    OdpovědětVymazat
  7. I loved the travel part!
    Beautiful pics!

    OdpovědětVymazat