pátek 4. února 2011

Isabel Marant Ready-to-wear Spring 2011

Nevím, jak vy, ale já nikdy neuměla nosit bílou od hlavy až k patě. A tak jsem přeskočila letošní kolekce 3.1 Phillip Lim, kterého jinak zbožňuju a ukážu vám Isabel Marantovou. Četla jsem o ní hromady článků a taky spoustu rozhovorůs ní. Víte, že dělala 15 let návrhářku s malým ateliérem v Paříži, ale nikdo o ní nevěděl, až jednou navrhla kolekci bot, která ji vynesla do módní elity? Loňská kolekce mě dostala, ale ta letošní je ještě zábavnější. Je nositelnější než všechny ty bio materiály a minimalistické kolekce na letošní jaro - a to mě moc baví.)



All photos from Style.com.

10 komentářů:

  1. líbí se mi všechny vrchní díly :D od ní

    OdpovědětVymazat
  2. Excellent collection don't you think???

    Claire & Vasia
    www.fashionhasit.com

    OdpovědětVymazat
  3. něco se mi fakt hrozně líbí..!! :) ale boty se špičatou špičkou? :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Prave ty jeji boty mi prijdou super - vzdycky jsem spicate boty odsuzovala, ale ty od Isabel Marant se mi libi a moc! .)

    OdpovědětVymazat
  5. I have no idea who the model on the right is, but I've seen her a TON of late. She is stunning.

    Melanie@Unravelled Threads
    Follow @UnraveldThreads on twitter!

    OdpovědětVymazat
  6. definitely using this as a inspiration for upcoming season: spring! thanks for sharing:)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se mi její kolekce velmi líbí, je mezi mými nejoblíbenějšími. Ještě že dneska už máme materiály abychom si podobné kousky vytvořili nebo jinak obstarali, protože abych si mohla koupit vše po čem toužím musela bych být miliardářka, a myslím že nejsem jediná:-D

    OdpovědětVymazat