čtvrtek 24. března 2011

I would fly like a butterfly


Štve mě, že vypadám umrle, ale řekněme, že to měl být svůdnický upíří pohled a svět je hned krásnější :D
Můj multifunkční motýl je má tajná láska, shodou náhod jsem ho v obchodě dostala asi za poloviční cenu, než za kterou se později normálně prodával. Taky jste si mohli všimnout, že jsem konečně ulovila oranžovou rtěnku. Stála 55 kč a je tisíckrát hezčí než její šestistovková sestra Estee Lauder;) A mám nové tenisky. Jupí! Ale to už zase příště..

I hate the fact that I look like I have some deadly illness in the first photo. But lets say it should be some hot vampire look and world would be much prettier :D
My multifunctional butterfly is my secret love, by a coincidence I had got him for a half price than he was selling later. You also could notice that I finally baged an orange lipstick. It coasted 55 crowns (about 3 dolars)  and it is much prettier than her expensive sister from Estee Lauder;) And I got new sneakers. Lucky me! But more about that next time..

H&M blouse
Mango necklace

19 komentářů:

  1. Já chci taky oranžovou! Odkud? A super halenka!:)

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa nezdá že by si vypadala umrle:D

    OdpovědětVymazat
  3. Fendi, dík, mě se to bohužel zdá :D

    Tereza: z drogérie Teta;) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna :) Ten motýlik je......úchvatný! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky ! Mám ráda tvůj blog už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  6. libi se mi jak motyl, tak halenka!!! a tvuj upiri pohled taky!!! jen mi prozrad, jaktoze ho mas za polovicni cenu???

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně pěkný, skvělý fotky. Jako vždycky krásko!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Dik, slecny .)

    Moly: Jak jsem si ho kupovala, tak ho meli v prodejne jen jako doplnek na figurinu, ale mamka byla neoblomna a tak ji vedouci prodejny odhadla cenu.. a moc se nestrefila, tak ho za par mesicu normalne prodavali dvakrat drahsi .)

    OdpovědětVymazat
  9. Rtěnka dobráá, parádní odstín!
    http://natalbernard.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hello beauty! It's a really cool blog! I just love your posts.

    Kisses and hugs from Brazil :)


    http://dailycatwalk.blogspot.com


    If you follow me, I'll follow you back.

    xoxox

    OdpovědětVymazat
  11. Ta rtěnka ti vážně sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. náhodou upírí pohlad je najviac :D !

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezká halenka :)
    Sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
  14. great neckless!! also we really like the colour of your lipstick!!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. You're lovely in these pictures. I love your H&m top and your butterfly necklace is so pretty too. Great job in choosing the best accessory for this outfit. :)

    OdpovědětVymazat