středa 7. září 2011

The Party Called Life

Taky máte teď takovou pohodu? Vůbec si nemůžu vzpomenout, jak to bylo dřívější roky na začátku školy, ale teď je to prostě lačes. Příjdu ze školy, jdu sledovat 4 filmy za večer /čtvrtek/, na kolotoče za dvacku za atrakci a na cukrovou vatu za pět pětek /pátek/, do výtvarky, do antikvariátu, koukat na film, jít ven a pak kreslit nějaké skicy oblečení /pondělí/ nebo upéct brownies, přečíst povinnou četbu na září a připravit večeři /dnes/. A když už vůbec nevím, co dělat, jdu udělat ten jeden pětiminutový úkol každý den, na který mám stejně ještě dva týdny. Teď jen doufat, že to tak bude co nejdéle*


Timeout crop-top, American Apparel high-waisted shorts, DVC flip-flops, bracelet from H&M is a gift from a friend of mine (<3), Mulberry Alexa bag, H&M faux fur fox tail, neon red American Apparel nail polish

19 komentářů:

  1. ten ocásek je skvělý !
    já pohodu nemám vůbec

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásný lak na nehtech u nohou :D a jsi moc krásně opálená :)

    OdpovědětVymazat
  3. tie sortky ti svedcia :)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. MARTINA!
    your shorts are so cut i love how simple it is!!!

    seems like you had fun in your holland trip!!!

    i also like your bag in this post!

    OdpovědětVymazat
  5. ocásek si asi budu muset taky pořídit :)
    http://chestnut-territory.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. pekný outfit, to tričko je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. no ja pohodu nemám moc teda ...keď že každý deň vstávam ráno do práce ...čo mi teda nevadí no keď dojdem z práce mám to ho fakt hodne ...dnes som sa napríklad od vtedy ako som dorazila domou neposadila konečne až teraz ...som vyšťavená jak citrón ....tak si to užívaj kočka

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji.)

    Label me Addict, you are so lovely! Thank you so much:))

    OdpovědětVymazat
  9. to je moje dvojča tá vyložene kúzelná druhá fotka :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi krásně opálená a miluju tu tvou kabelku !Jinak ti teda,přeji ať máš co nejdéle tu pohodu :).

    OdpovědětVymazat
  11. to je super že si vždy nájdeš čo robit :) a páči sa mi to tričko! :)

    OdpovědětVymazat
  12. kabelka, kraťásky a ocásek super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi krásně opálená. Ten ocásek mi připomněl můj pobyt v Německu - jedna ruska ho nosila na džínách zezadu a vypdalo to, jakoby měla opravdu ocas. Na kabelce je to pěkné, ale na zadku ne. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dekuju vam moc.)

    Veronique, diky, ja to na zadku urcite nosit nebudu, neboj:D:))

    OdpovědětVymazat
  15. lovely outfit!
    the shirt is amaizing! :)

    OdpovědětVymazat