sobota 15. října 2011

Street Style: Pure Colours



sources: thesartorialist.com, yvanrodic.com, vogue.com, elle.com


Nejen se zářivými, ale i s neutrálními tóny jde udělat velká sláva (i) na Fashion Weeku v Paříži.

23 komentářů:

  1. Neutrální tóny se mi líbí více..! :) Krásný fotky..!

    OdpovědětVymazat
  2. to je úžasný!
    ta druhá je krásná

    OdpovědětVymazat
  3. ja zbožňujem takéto fotky rada sa na ne pozerám sú krásne ale väčšinu z nich by som si asi neobliekla ....ale tieto farby sa mi páčia sú presne to čo mám rada ...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný!! :) A to sluníčko na těcch fotkách! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. dlouho se mi nestalo, že by mě nějaké fotky takhle dostaly! :)

    OdpovědětVymazat
  6. great streetstyle dear!!
    new post
    kiss

    Patchwork à Porter

    OdpovědětVymazat
  7. Je to prostě famózní!!!

    OdpovědětVymazat
  8. love street style ! and love your blog. follow me if you love and i'll follow you back !

    http://newsabesabrina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. velmi pekné..a Blair akú má krásnu ofinku!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. nice blog and very noce post! i like it very much!
    Please, take a look to mine! tell me what you think!
    I hope you like it!
    i wait for you...and if you like.... ;-)
    kisses
    Miriamstella ( from Italy)
    http://isfashionmypassion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. great street style, so interesting. i'm not that stylish :p

    OdpovědětVymazat
  12. Great street style!

    You have a lovely blog! i like it very much!

    I follow you, hope you can visit me and return the favour if you like it too!

    kisses from spain

    http://onyxay.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Amazing style on everybody, street style is always the best inspiration!! =)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky a celý blog :-)
    a mimochodem moje kabelka byla jako dárek k časopisu, ale pšššt :-D

    OdpovědětVymazat
  15. čistý štýl, nič viac neviem dodať.

    OdpovědětVymazat
  16. wow, no niektoré fotky sú úplná nádhera...

    OdpovědětVymazat