čtvrtek 23. února 2012

,,Who Cares?´´

"Tak už jdeme, vždyť vypadáš dobře."
"No já vím, ale na těch fotkách to tak nevypadá!"
:) Dneska mám fakt skvělou náladu, ale smích mě přejde, jak začnu v 8 panikařit, že se musím naučit na zítra oběhovou soustavu.



H&M blouse, Chanel handbag, Cameieu skirt, Baťa boots, Mango necklace, ??? umbrella

38 komentářů:

  1. stale stale hladam nejaky priesvitny dazdnik a nikde nic.
    ta tretia fotka je super!

    OdpovědětVymazat
  2. ta blůzka je sama o sobě dost výrazná, takže bych k ní volila už jen jednobarevnou sukni, ale jinak Ti to moc sluší, jen je to trošku o nemoc :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mixování vzorů - trend, který jsem si právě oblíbila, tak uvidíme, jak dlouho mi to vydrží:))

      Vymazat
  3. Skvělé fotky, ale je mi z tebe zima :D !

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky, a tiež celé oblečenie

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší, ale víc bych tě namalovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc to nejde - mejkap, pudr, stíny, řasenka, tvářenka, rtěnka :D:D

      Vymazat
  6. Opravdu nevíš z kama je ten deštník? Tak moc chci průhledný :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, z nějakého nounejm shopu v Ostravě, ale mám ještě stejný skládací a ten je ze Zary, ale už dávno jsem ho kupovala.

      Vymazat
  7. Ta kabelka je hrozně roztomilááá :))

    OdpovědětVymazat
  8. jee tuhle ukni mám zrvona dneska na sobě :)

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. ty máš krásné vlasy, fotky se mi strašně líbí!

    OdpovědětVymazat
  10. Na té druhé fotce ti to neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé to sú moc krásne fotky ...ani neviem pre čo ale očarili ma ..a fakt na nich vyzeráš dobre a až teraz som si všimla aké máš dlhé vlasy jak to že som to skorej nezaregistrovala

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotky! I kombinace vzorů se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné, mně se mixování vzorů také líbí. :) A deštník je super! Jinak stejné nebo podobné prodávají na ebayi a moc nestojí. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mixování vzorů se mi moc líbí! Krásné!

    OdpovědětVymazat
  15. obehovú sústavu určite zvládneš a nech ti nálada vydrží čo najdlhšie :)

    OdpovědětVymazat
  16. ja na tuhle sukni koukala a nekoupila!!!!na tobe vypada skvele

    OdpovědětVymazat
  17. ou to je dáždniček! a tie vzory!skvelé!

    OdpovědětVymazat
  18. brrr.. je mi zima! ale fotky jsou nádherné; super deštník a ptačí triko je TOP

    OdpovědětVymazat
  19. Závidím ti ten deštník! Ten je na mém pomyslném wishlistu už pěkně dlouho, asi si na 18tiny udělám radost :)

    OdpovědětVymazat
  20. No obdivuje Tě(a to nejen za to, že jsi v halence:)

    OdpovědětVymazat
  21. aj ja chcem priesvitný dáždnik!! :D ale inak sa mi vlastne páči aj tričko aj sukna.. :)

    OdpovědětVymazat
  22. super deštník ♥

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Nikdy bych neřekla, že se puntíky a ptáčci daj takhle skvěle zkombinovat. Působí to tak svěže a čistě, už aby bylo venku teploučko.

    OdpovědětVymazat
  24. Průhledný deštník mě zaujal na první pohled. Ideální pokud se někomu (např. mě) nechce řešit barvu a vzor deštníku. A navíc v něm není tma a můžu se dívat na kapky = MUST HAVE. Ještě jsem ti chtěla pochválit kabelku. Pro tuhle barvu mám hroznou slabost.

    http://akastie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Brrrrrrrr! Ale ten top a deštníček je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  26. jo, tenhle rozhovor znám! :D ale pravda, vždycky vypadáš dobře, ale dneska to má nějakou jiskru, fakt super! :)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tak tohle je úplně super, myslím, že k mixování vzorů je potřeba notná dávka vkusu a soudnosti, to ty máš a hezky ti to vyšlo :) A kabelka s deštníkem jsou super doplňky!

    OdpovědětVymazat
  28. Ta kabelka...ta je tak krásná! To není ani možný....M*

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělý, ta kabelka a deštník úžasný!!

    OdpovědětVymazat