sobota 9. června 2012

Amigo


Můj outfit ze čtvrtku, kdy jsem byla s mamkou v divadle na Amigo. Netušila jsem, že to bude tak depresivní, ale jinak to bylo super. Bohužel/bohudík, možno vidět jen v Aréně, takže si dejte trip do Ostravy:) Dneska jsem si naordinovala po týdnu neučení a sportování a následné rekonvalescence učící víkend, už mám za sebou deskriptivu a ruštinu, dnes mě ještě čeká anglická literatura a zítra zemák, chemie a ZSV. Vím, že to jsou pro vás úplně nepodstatné informace, ale musím se motivovat, abych se nešla zahrabat do deky, koukat na film a ládovat se popcornem :D Jinak taky prvně na blogu představuji triko Gina Tricot, které jsem si dovezla z Kodaně a potom ho dostala na narozky, je oversized, hrozně pohodlné a vzbuzuje u všech velké sympatie.. .) Možná si někteří z vás vzpomínají, jak jsem si tohle triko kdysi vyráběla a postup dokumentovala zde.
Hezký víkend přeju, už jen 2 týdny učení!! Jaké máte plány na prázdniny? Musím přiznat, že se mi samotné nelíbí, jak málo článků jsem schopna za měsíc vyprodukovat, ale za všechno může škola, největší požírač času, kterou se snažím skloubit s koníčkama a kamarády a přesto, že mě blog velmi baví, nechci ho upřednostňovat před normálním světem, ale jakmile skončí tady ten hon za známkama a vrátím se z Ameriky, začne blogová smršť a konečně budu moct i komentovat své oblíbené blogy, nejen jejich příspěvky v rychlosti prolítávat při cestě MHD .) A co byste si tady u mě na blogu přáli někdy přečíst za článek? O prázdninách bude času na všechny ty denní-make-up/pokoj/cestovní-taštička/průvodce-po-NYC/obsah-kosmetického-kufříku/new-in články, máte nějaký další tip?:)



H&M sweater + Gina Tricot tee + Zara pants and clutch + Promod wedges + Asos bracelet + Swarovski earrings

37 komentářů:

  1. to triko se mi vážně líbí a tvůj drdol je skvělý :)
    já mám taky jedno s kočkou, černobílé s natisknutou fotkou a vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, moc ti to sluší! A co mě nejvíc zaujalo? Ty nádherné náušničky!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tričkoooooo <3

    liveyourdaliylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To tričko je kouzelný♥ Moc ti to sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásný boty !! :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. krásko!*Nádherný outfit, moc Ti to sluší, pěkné psaníčko)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. hezky drdol:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. jé to tričko je úplně roztomilý a ty taky:)

    OdpovědětVymazat
  9. ten top! chcem!:)
    joj, ja keď dobakalárujem, tak nebudem vedieť čo v lete od radosti, ale asi dám nejaké festivaly :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezká kmobinace, boky jsou skvělé a tričko také! Navíc ti moc sluší drdol a máš krásnou pleť (alespoň podle fotek). :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásná kočička! a máš úžasný drdol!

    OdpovědětVymazat
  12. jéé! :) tohle ti moc sluší :)
    odkud máš, prosím, ten boží lak?? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Deskriptívu? Na jakou školu se chystáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nema s budouci skolou nic spolecneho:) Mam desku normalne jako volitelny seminar ve skole.

      Vymazat
  14. Ty vlasy jsou neuvěřitelně krásné

    OdpovědětVymazat
  15. To triko je fakt super a taky se mi líbí tvůj účes :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tričko a psaníčko jsou dokonalé a ten drdol se ti moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
  17. Příjde mi ,jako by ti to bylo krátké....:/ (Malé,džíny,top....) nevím ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti fakt jen zda:) Tricko se mi mozna jen na par fotkach vyhrnulo nahoru a dziny jsou proste skinny.

      Vymazat
  18. Sluší ti to a tričko je sladké! :) Moc se mi líbíš na druhé fotce, tváříš se tam jako zlatíčko. :) :* A v jakém jste byly divadle, že jste mohly mít takové neformální oblečení? A nemyslím to nějak špatně. :)

    http://lovelystuffbydasha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, dik:)) Byly sme v Komorni scene Arene, tam se prave chodi normalne v dzinach, teniskach. Sme tam byly s mamkou jeste nejvic vyfiknute, ostatni byli jak do hor:D

      Vymazat
  19. Vypadáš suprově! :) Jéé a hlavně ten drdol. Zkoušela sem ho a zatím nic moc, ale budu pracovat! :D:)

    OdpovědětVymazat
  20. No fakt, to tričko je super! Miluju kočky! :D
    Ela

    OdpovědětVymazat
  21. to triko je skvelé! :)

    http://lilly-blackova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat