sobota 30. června 2012

Za vysvědčení


Máme tradici, že za hezké vysvědčení patří odměna:) Sama sobě jsem si koupila za přežití školního roku a za všechny ty večery, kdy jsem házela dvoukilovýma knihama přes pokoj, třeba sukni z Topshopu, kraťasy z Lindexu (oboje jste už viděli na blogu) a ještě si chci koupit neonovou podprsenku bez ramínek pod tílka s průstřihy pod pažema a kouknout na nějaké plavky. Za známky jsem dostala tyhle krásné věci od rodičů, americkou klasickou literaturu, 3 filmy do NYC a neonové kecky od taťky, sprchový gel s vůní rumu z Korres, toaletní taštičku s havajskýma známkama, jednorožce a balzám na rty s příchutí vanilkové koly od mamky:) Dostáváte taky něco hezkého za vysvědčení nebo už se na to u vás nehraje? 


43 komentářů:

  1. já dostávám dárek dohromady(ke svátku i za vysvědčení), ale za vysvědčení se většinou odměním i sama nějakou drobností:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárečky jsi dostala! :) Na střední my rodičové taky něco dávali, i když to nebylo vždy perfektní vysvědčení. :D A teď se ve zkouškovém odměňuji sama. :) Na ten vanilkový balzám jsem se taky dívala. Je dobrý?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je:) Sice moc nevydrží dlouho, ale myslím, že za tu úžasnou vůni to stojí;)

      Vymazat
  3. Jééj to je super ! :) Krásne vecičky, tá kapsička je bombová :) U nás sa toto nerobilo, ale keďže som tento rok úspešne zmaturovala a dostala sa na výšku zaplatili mi polku pobytu v Maroku ! :)))

    Pekný víkend:)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou milé dárečky :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. woow krásne darčeky to si musela mať výborné výsledky :)
    ja som tentoraz nedostala nič a to by som si sakra zaslúžila :/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. zvláštní já za krásné vysvědčení nedostala nikdy nic, ani za to maturitní se dvěma dvojkama a jedničkama :)

    OdpovědětVymazat
  7. u nas doma ta tradice darek za vyzo neplati :( ze pry se ucim pro sebe. o to vetsi si tu tradici delam ja sama :) obcas ji prekrucuju na: neuspesna zkouska = nakupy na smutek, uspesna zkouska = nakupy za odmenu :D
    jiank moc hezke veci, ty botky jsou paradni

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. takové maličkosti člověku vždy udělají radost :) já za vysvědčení letos dostala mobil, ale každý rok mou snahu rodiče odmění, za což jim jsem samozřejmě vděčná :) ta kosmetická taštička je nádherná :))

    OdpovědětVymazat
  9. Mamka razí heslo, že to přeci dělám pro sebe, taky na tom něco pravdy bude. Většinou jsem dostala třeba něco jako tabulku čokolády, ale letos za maturitu mě pozvala na sushi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, dneska jsme byly s mamkou taky:) Je to pravda, že to dělám pro sebe, ale některé předměty vyloženě z donucení:D

      Vymazat
  10. Poslední kabriolet je perfektní knížky, i když jsme ji četla asi před třemi lety, uvízla mi v hlavě. Jsem nadšená z té kosmetické tašky - kdepak se dá nějáká obdobná sehnat? (Pokud to nevadí..) :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásné věcičky! jééé, kde jsou ty časy :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Jé ten nosorožec je sladkej a kosmetická taštička se mi hodně líbí!:)
    Nám se sestrou udělali včera rodiče radost, když nám dali Nintendo Wii, vůbec jsme to nečekali, takže to bylo hodně hezký překvapení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem na Instagramu!! To se máte, holky, taky jsem to chtěla vždycky zkusit:))

      Vymazat
  13. Odkud že je ta toaletní taštička?

    OdpovědětVymazat
  14. Ta taštička je nádherná :))

    GIVEAWAY O BOURJOIS :))
    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Jo prachy. :D
    Vymeňme si to! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju vám, holky a kluku, za komentáře!:D:)

    OdpovědětVymazat
  17. Já si plánuji pořídit jedny boty v Topshopu a knížku, jinak moc pěkné dárky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Poslední kabriolet je hned po Sophiině volbě nejlepší kniha na světě :P

    OdpovědětVymazat
  19. áno, maminka koupila také botičky!.)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné dárečky :) Hlavně ta toaletní taštička je nádherná! :) Já sice už vysvědčení na vysoké škole nemám, ale byla to dřina zvládnout všechny zkoušky :) Takže ve skrytu duše doufám že aspoň nějakou maličkost dostanuu :))

    www.emslifeee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Na strední jsem pravidelne neco dostala a na vysoke taky a odmenovala jsem se i sama. :)
    Krasne veci jsi dostala.

    OdpovědětVymazat
  22. Krasne veci jsi dostala. Ja dostavala pravidelne na stredni darky za vysvedceni a na vysoke pak take, a to jsem se uz odmenovala i sama. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělé věci, ovšem sprcháč s příchutí rumu, to je unikát :D Pak napiš recenzi.
    Já dostala od mamky poukaz na nakoupování a od táty 16gb kartu do fotáku, takže spokojenost. Vždycky dostanu nějakou odměnu a taky se odměnuju sama!

    OdpovědětVymazat
  24. ta taštička je super! a botky se mi taky moc líběj... a Korres prostě zbožňuju - dělám si teď zálusk na nějaký krém...
    a vysvědčení nemám už léta a za zkouškový nic no...takže závidim tyjo! užívej si to! :)

    OdpovědětVymazat
  25. já už vysvědčení pět let nedostávám, ale vždycky jsem nějaký dáreček obdržela :)

    btw to trojbalení fuji filmů jsem dostala v práci k narozeninám! to bude fotek, viď :)

    (a strašně bych chtěla toho jednorožce, ale pssst)

    OdpovědětVymazat
  26. krásné věci:)hlavně ty botičky:)

    OdpovědětVymazat
  27. Já už vysvědčení nedostávám, ale pokaždé na konci semestru dostanu nějaký dáreček, knížku nebo teď to byly boty!:) Myslím, že je to hezký způsob motivace..:) Moc se mi líbí ta taštička, ta je odkud? :)

    OdpovědětVymazat
  28. já dostávám "dárečky" za vysvědčení jak kdy :D

    OdpovědětVymazat
  29. Parádní kosmetická taška!
    Já za moje šprťácké maturitní vysvědčení dostala Kindle :)
    Mimochodem, narazila jsem na skvělý blog (www.askirtaday.com) a ta paní je ti tak podobná, že by klidně mohla být tvoje mamka ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Taky bych chtěla aby mi táta koupil boty :DDD

    OdpovědětVymazat
  31. Posledni kabriolet je skvela knizka! :)

    OdpovědětVymazat