pátek 6. července 2012

Mint + Flowers


Tento příspěvek píšu už v sobotu, tudíž je pro vás přednastavený, ve skutečnosti jsem dneska v Praze, trajdám po obchodech a připravuju se na zítra, kdy odlétám. Myslete na mě všichni, ať je všechno v pořádku:)

A teď už k dnešku, tedy sobotě:D, snad se v tom neztrácíte. Byly jsme s mamkou za vysvědčení ještě na sushi, daly jsme si dohromady výborný kalifornský set plus jsme dostali jako předkrm salát s krevetovou zálivkou. Bylo to vynikající, jen mě zabilo to šílený teplo, venku je přes 30°, což je fakt šílené. Taky jsem dostala gumičky do vlasů, tričko a tu neonovou podprsenku, o které jsme vám už psala, předčasně k svátku, protože na něj budu za oceánem (ale no worries, něco si tam k svátku sama sobě stopro koupím:D) Jakmile tohle dopíšu a přednastavím zbytek článků, jdu se na balkon opalovat a zítra a celý příští týden budu balit, pročítat materiály, chytat se za hlavu, jestli jsem na něco nezapoměla a všechno desetkrát překontrolovávat:)) Vy se asi taky chystáte někam pryč, nebo už možná na dovolené jste, tak si to krásně užijte a ať je všechno podle vašich představ (nebo ještě lepší.))



vintage top + Topshop skirt + CCC flats + Chanel handbag

22 komentářů:

  1. krásná kombinace, miluju mint barvu i kytičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukýnka je krásná, já jsem se do těch květinových vzorů úplně zamilovala :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty jsi tak hezká :) A kam jedeš, zní to jako Amerika, nebo se mi to zdá? V tom případě ti to neskutečně závidím, já se nikam nechystám.. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Moje nejoblíbenější kombinace :). Miluju mintovou barvu a kytičkovaný potisk. Tohle je nádhera!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento outfit je nejlepší ze všech za poslední dobu, užij si to! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já tě prostě zbožňuju! Rozhodně patříš mezi mé neoblíbenější bloggerky a NY si moc a moc užij, snad klapne hodně položek z wishlistu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. máš úžasné vlasy, ta sukně je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší, krásné letní barvy :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc ti to sluší! ta sukně je fakt super a máš nejhezčí vlasy prostě :)
    a šťastnou cestu a užívej si!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Krasna kombinace, ta sukne je skvela. Moc ti to slusi a uzij si to v US a nakup, vse, co chces. :)

    OdpovědětVymazat
  11. zavidim ti ty vlasy :) prekrasne

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Dokonalý outfit, dlouho jsem něco tak pěkného tady na blozích neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Úplne krásne farby a tá kabelka chanel. :)) A tá amerika je super, poriadne si ju uži! ;) Inak, mám nový blog, keď budeš mať čas, kukni. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta Chanelka a sukně prefektně ladí!! :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné, ta sukně z Topshopu je krásná. Rozhodně skvělá odměna za vysvědčení ;) A chanelku samozřejmě závidím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásna kabelka :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat