pátek 6. července 2012

Mint + Flowers


Tento příspěvek píšu už v sobotu, tudíž je pro vás přednastavený, ve skutečnosti jsem dneska v Praze, trajdám po obchodech a připravuju se na zítra, kdy odlétám. Myslete na mě všichni, ať je všechno v pořádku:)

A teď už k dnešku, tedy sobotě:D, snad se v tom neztrácíte. Byly jsme s mamkou za vysvědčení ještě na sushi, daly jsme si dohromady výborný kalifornský set plus jsme dostali jako předkrm salát s krevetovou zálivkou. Bylo to vynikající, jen mě zabilo to šílený teplo, venku je přes 30°, což je fakt šílené. Taky jsem dostala gumičky do vlasů, tričko a tu neonovou podprsenku, o které jsme vám už psala, předčasně k svátku, protože na něj budu za oceánem (ale no worries, něco si tam k svátku sama sobě stopro koupím:D) Jakmile tohle dopíšu a přednastavím zbytek článků, jdu se na balkon opalovat a zítra a celý příští týden budu balit, pročítat materiály, chytat se za hlavu, jestli jsem na něco nezapoměla a všechno desetkrát překontrolovávat:)) Vy se asi taky chystáte někam pryč, nebo už možná na dovolené jste, tak si to krásně užijte a ať je všechno podle vašich představ (nebo ještě lepší.))



vintage top + Topshop skirt + CCC flats + Chanel handbag

23 komentářů:

  1. krásná kombinace, miluju mint barvu i kytičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukýnka je krásná, já jsem se do těch květinových vzorů úplně zamilovala :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty jsi tak hezká :) A kam jedeš, zní to jako Amerika, nebo se mi to zdá? V tom případě ti to neskutečně závidím, já se nikam nechystám.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo, koukni na minuly clanek, psala jsem tam lehke info:)

      Vymazat
  4. Moje nejoblíbenější kombinace :). Miluju mintovou barvu a kytičkovaný potisk. Tohle je nádhera!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento outfit je nejlepší ze všech za poslední dobu, užij si to! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já tě prostě zbožňuju! Rozhodně patříš mezi mé neoblíbenější bloggerky a NY si moc a moc užij, snad klapne hodně položek z wishlistu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. máš úžasné vlasy, ta sukně je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší, krásné letní barvy :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc ti to sluší! ta sukně je fakt super a máš nejhezčí vlasy prostě :)
    a šťastnou cestu a užívej si!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Krasna kombinace, ta sukne je skvela. Moc ti to slusi a uzij si to v US a nakup, vse, co chces. :)

    OdpovědětVymazat
  11. zavidim ti ty vlasy :) prekrasne

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Dokonalý outfit, dlouho jsem něco tak pěkného tady na blozích neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Úplne krásne farby a tá kabelka chanel. :)) A tá amerika je super, poriadne si ju uži! ;) Inak, mám nový blog, keď budeš mať čas, kukni. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta Chanelka a sukně prefektně ladí!! :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné, ta sukně z Topshopu je krásná. Rozhodně skvělá odměna za vysvědčení ;) A chanelku samozřejmě závidím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Loving your post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  17. Krásna kabelka :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat