pátek 3. srpna 2012

Home for 2 days


Právě jsem strávila dva dny doma v Ostravě a od soboty jsem zase pryč, tentokrát ve Španělsku a jsem taaak natěšená!:D Vidím to na skvělou dovolenou, jenom moře, zapadlé obchůdky, písek, paella, fajitas, tapas, tequila a la música! Opráším svou měsíc neprocvičovanou španělštinu a budu doufat, že si rozpomenu na lepší fráze, než "¡Qué asco!"
Pro vás mám nachystanou giveaway a slibovaný článek o mém pokojíku, takže o příspěvky nebudete ochuzeni.
Na den v centru Ostravy jsem si oblékla tyhle své letní šaty z látky podobné džínovině, ale jsou tenoučké a spíš bavlněné, ještě jsem v nich myslím nikde nebyla, takže měly dneska premiéru a jsou skvělé! Hádám, že v nich prochodím celou druhou půlku léta. Doplněno platformama a kabelkou ve stejném odstínu hnědé, kterou jsem si koupila, když jsme byli se třídou v Anglii. Podle mě je přežitek tvrdit, že kabelka a boty ve stejné barvě se nenosí, záleží outfit od outfitu a já mám tuhle devadesátkovou klasiku docela ráda, ikdyž pravda, většinou taky nosím boty a tašku v jiné barvě a tohle byla spíš vyjímka. Tento outfit byl pro mě docela neobvyklý i díky doplňkům, protože jsem měla jak náušnice, tak náramek, hodinky a prstýnek. Obvykle toho tolik naráz nenosím, ale tahle zlato-černá hra doplňků se mi k tomu hezky hodila. Prstýnek s mašličkou a úžasný náramek, ze kterého mám hroznou radost, jsem dostala od Rings&Tings. Náramek se mi úplně perfektně hodí k hodinkám Casio, dohromady je budu nosit hodně často:)




H&M dress + Jane Norman handbag + Tally Weijl wedges  + Casio watch + Rings&Tings bracelet and ring + Topshop leopard earrings

21 komentářů:

  1. Sluší Ti to! Kabelka i boty jsou opravdu hezké, mám ráda tuhle barvu :) Užívej Španělska! Já už umím tak maximálně ?Que tal? A to je ještě blbě :))
    ~ The Diary Of Pie Rette ~

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý outfit pro tyto horké dny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché ale opravdu hezké, mám ráda jednoduché outfity :) Super kabelka :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to! Botky, kabelka a náušnice se mi moc líbí. :)
    Jinak já často také neladím a nijak to neřeším. Důležité je, že se mi líbí celkový výsledek. :) Užij si dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  5. Slušelo ti to! :) Já když už vyrážím někam v podpatcích tak ladím i s kabelkou i když já to mám lehké, protože moje boty jsou obvykle černé. :D Užij si to ve Španělsku hnedka bych se tam vrátila. :)

    OdpovědětVymazat
  6. wedges jsou krásné!:)
    Užij si Španělsko!

    OdpovědětVymazat
  7. Super outfit :) Mně se také nezdá, že by kabelka a boty stejné barvy byly přežitek..prostě záleží jen na nás, jak to chceme nosit :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Nesmírně ti to sluší :-) Už jsem se chtěla divit, že nosíš v tomhle horku džínovinu :-) Užij si to ve Španělsku, já se vracím v neděli do Prahy a budu si užívat měsíce plného klidu a pohody - přičemž tobě přeji totéž :-)
    Mimochodem, teď jsem se vrátila na blog, nevím, zda se na mě pamatuješ - bývalá miss turquoiuse... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkný šaty Marti a skvěle sladěné doplňky :) Španělsko si krásně užij!

    OdpovědětVymazat
  10. šaty ti moc sluší a ta kabelka je moc moc hezká!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Baví mě tvé doplňky - prsten a náušnice! :)

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Na photo č.5 takový pohled jak Victoria B.:)

    OdpovědětVymazat
  13. Krána taška :) a tie boty !! úžastnéé :)

    OdpovědětVymazat
  14. super outfit, užij si Španělsko, já se zrovna vrátila :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkné, sluší ti to!:) Závidím ti tu dovolenou ve Španělsku!:)

    OdpovědětVymazat