úterý 1. ledna 2013

2012 in outfits

 Rozhodla jsem se udělat taky rekapitulaci toho, co se na blogu objevilo v roce 2012. Jdou chronologicky od ledna po prosinec a moc by mě zajímalo který z mých favoritů (vybrala jsem jen některé kombinace, které se mi zdály nejlepší) vám přijdou nejpovedenější:) Mějte krásný nový rok, věřím, že se nám s trochou snahy povede:) A nezapomeňte, že čekat, až něco skvělého přijde není ta správná cesta. Ode dneška začněme všichni makat, abychom tady za rok mohli napsat, že to byl náš nejlepší rok:) Můj 2012 byl hezký, ne úplně ideální, ale můj letní New York mi z 2012 udělal nezapomenutelný rok.





20 komentářů:

  1. ten vianočný je krásny :)) prajem ti šťastný nový rok :))

    OdpovědětVymazat
  2. na takový článek jsem čekala! :)
    fotky, fotky, fotky - úžasný

    OdpovědětVymazat
  3. 18. a 19. fotka jsou super, to ti nejvíc sedí :).
    šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  4. květované šaty + bílá bundička, za mě nejlepší! :) a musím souhlasit, 2012 byl super, ale ne úplně super, takže ted je šance to změnit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes jsem narazila na tvůj blog a moc se mi líbí! Na fotkách ti to moc sluší. :-)

    http://lycheeonset.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. můj favorit je outfit číslo 13., a potom taky ten s džínovou košilí a vysokýma podpatkama :)

    OdpovědětVymazat
  7. na 19. si úplne najkrajšia a najviac ti to pristane! :) prajem krásny nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje outfity se mi moc líbí všechny, protože nikde nezapomínáš na to, abys podtrhla svou ženskost :)
    Jen tak dál! :)
    A do nového roku ti přeji jen to nejlepší, )spěšně zvládnout maturitou, dostat se na školu, kterou si přeješ... A vůbec ať se ti splní vše, co si přeješ :)

    OdpovědětVymazat
  9. to kočičí triko a poslední vánoční fotka jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  10. mas moc hezky styl:)jen tak dal
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se líbí vše, ale nejlepší je poslední outfit u stromečku. :)

    OdpovědětVymazat
  12. 16, 18, 19 ty jsou nej a nejvíc ti sedí a vypadáš v nich senzačně! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné outfity:) Aji tobě přeju všechno nejlepší do nového roku:)

    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, ráda bych Ti popřála štastný nový rok a zároveň tě pozvala na svůj nový blog, kde zrovna rozjíždím nový projekt!:)
    Samozřejmě budu moc ráda, pokud se staneš mým pravidelným čtenářem!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Dekuji za komentare a preju krasny novy rok:)

    OdpovědětVymazat
  16. jednoznačně ten s army shirt :) a pak i ten vánoční :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný outfit! Moc ti to sluší! Také přeji vše nejlepší do nového roku:)
    Sleduji tě, máš úžasný blog! Budu ráda, když mě také navštívíš a budeš mě sledovat.
    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, většina je opravdu povedených :). Obdivuji tvoji odvážnost a to jak umíš některé věci perfektně zkombinovat.

    OdpovědětVymazat
  19. docela dobře vybrané outfity, na většině ti to fakt sluší

    OdpovědětVymazat