sobota 8. června 2013

May & June

vynikající těstoviny Českých drah, Milka Oreo a Vogue z cest, zmrzka, jahodová ovesná kaše, zmrzlinové špagety, makronky z Belgie, nejúžasnější dort k narozeninám, sushi po maturitce, rajčata + pesto <3, drinky s kamarádkama, obědy, když se nám s mamkou nechce nic dělat.) a Starbucks s hezkou obsluhou:)

Vím, že červen teprve začal - ehm, teda už je v půlce:(, ale tyhle fotky jsou taková směs z května a června, kdy jsem na blog moc nepřispívala, zato Instagram (@emgolightly) zůstal neopomenut. Pro ty z vás, kteří ho v mobilu nemají, jsem vybrala nejoblíbenější fotky. Je jich docela dost, protože se vám snažím vynahradit mou dlocela dlouhou neaktivitu v poslední době z důvodu maturity a přijímaček. Některé už mám za sebou, dvoje mě ještě čekají příští týden, nicméně výsledky ještě nevím skoro žádné. Držte mi palce, mám docela strach, kde v září skončím, ale to je asi u pomaturantů obvyklý stav, docela závidím svým kolegům, kteří už se na vysněnou školu dostali - nejhorší je to čekání..


rozkvetlé stromy před školou, hrudník ve výtvarce, SATC asi po roce, malí kosi za oknem, můj macek, na chalupě, začínám mít ráda Klause z TVD a fandím mu s Caroline, bloguju z nového ntb, nově objevený seriál New Girl se Zooey Deschanel (už jsem skoukla celou první sérii:)
 kabelka za maturitku, obal na iPhone Kate Spade teprv dostanu asi k svátku, Maca jsem dostala za maturitu od mamky, moje momentální 3 nejoblíbenější kabelky, rozjasňovač Loreal s obalem v barvě růžového zlata vypadá náádherně a funguje!
 ve výtvarce po měsíci, havajské kraťásky, outfit do minulých chladných dní, outfity i do teplejších dní:), sofistikované košile na přijímačky, pohodlné tenisky, gumáčky do deště, moje hoooodně stará fotka, nové hodinky Michael Kors, které určitě uvidíte i v outfitu a učení ve vlaku, na párty, po prví písemné maturitce, po druhé písemné maturitě a narozeniny v kině na úžasném filmu
 pomaturitní oslavy se třídou, poslední zvonění, na začátku svaťáku s bff a fotokabinka, třídní aka rebel s třílitrovým fernetem pod stolem na plese, poslední den ve škole ještě na konci dubna s bf
 nejplynulejší prozatimní run:), občas je i teplo, jogging, 3 nové podprsenky, před cvičením v té nejoblíbenější a hamsa řetízek už pro jistotu ani nesundávám.), první run po zimě byl těžký.)
pozvánka na nejdůležitější přijímačky, motto wigymu, rebelie ve škole aka už nás nemůžou vyhodit :D, odmaturováno, tablo, výsledky státních, zoufalství při vypracovávání posledních maturitních otázek, učení

8 komentářů:

  1. Hezké fotky. :) Ta nejnovější kabelka od MK je skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé fotky :) hlavně teda to jídlo :D

    OdpovědětVymazat
  3. dokonalé fotky !! zmzlinové špagety vidim poprvé !! :D

    OdpovědětVymazat
  4. jakmile zmizel stres z maturity, je tu stres z vysoké a přijímaček, to je příšerný! nemáme my ale těžkej život? :D zítra mě čekají druhé přijímačky, ale kupodivu se tím zatím moc nestresuji, nějak to dopadne... výsledky bych měla mít během července, tak se uvidí. snad vše vyjde, jak mě, Tobě i dalším pomaturantům! :)

    pár Klaus/Caroline mi přijde boží! <3 :))

    OdpovědětVymazat