pondělí 5. srpna 2013

Home Décor Inspiration


Jak jsem minule slíbila, prohrabala jsem svou inspirační složku v počítači s bytovými interiéry, které jsem shromažďovala poslední měsíce jako inspiraci pro své pražské bydlení, a vybrala jsem ty, které mně nějakým způsobem ovlivnily, nebo mi připadá, že mají dobrý neokoukaný nápad.

Jako hodně lidí, i já miluju bílé prostory, sice bych jednou chtěla bydlet i v domě s barevnýma stěnama a spoustou různých barev, ale všechno má svůj čas a momentálně u mně vede, co největší jednoduchost, minimalismus, málo nábytku a velké prostory, které tak ještě víc vyniknou. Hrozně mě baví vysoké stropy, které si přímo říkají o závěsy až na zem, parketové podlahy a retro každým coulem.)

Pokoj v Praze ještě zdaleka není ve finále, nemám tam přestěhované oblečení na stojan, ani dovezené knihy, které budou taky součástí interiéru. Dnes jsem si dokoupila velké zlaté zrcadlo, které jsem vyhmátla ve slevě - a to se podržte - z 2500 na 320 Kč! Největší problém je pro mě výběr psacího stolu - ty, které by se mi líbily, jsou extrémně drahé, protože jsou "jako odrbané, aby vypadaly staře", myslela jsem, že si koupím ikeáckou bílou klasiku, ale jelikož mi v pokoji zůstává krásný starý nábytek, přehodnotila jsem to a raději bych tam viděla stůl podobného typu. U nás na blešáku bohužel žádný hezký nebyl, nevíte třeba o nějakém blešáku apod. v Praze, kde bych sehnala hezký starý stůl, který by nestál desetitisíce? Taky mi ještě chybí bílá kožešinka před postel na chladné večery, které jsou ještě díkybohu v nedohlednu.) A poslední těčku pro mě vždy v jakémkoli pokoji představují řezané květiny ve váze a drobnosti, které odlišují zrovna ten váš pokoj od pokoje ostatních - pro mě to můžou být třeba pohlednice, americká vlaječka, dřevěná figura na kreslení, fotky z instantních fotoautomatů s kamarádkama, fotky z rybího oka nebo z černobílého analogu nebo police na boty, které taky umí být stylovým doplňkem. Mám štěstí, že mám starý, nádherný byt s vlastní atmosférou (mamka by řekla nefunkční, oprýskaný a stoletý), který snese díky své prostornosti všechny mé výmysly a už se nemůžu dočkat, až bude ve finální podobě.

Mně by zajímal váš styl bydlení - shodujeme se ve většině nebo se vám líbí něco úplně jiného?


11 komentářů:

  1. Vkusově to máme asi podobně, jak koukám na fotky:)
    Já se strašně těšim, až si budu zařizovat svůj byteček..výhoda je, že už ho mám teď, tak vím, jak to tam vypadá a můžu nad tím už teď dopředu přemýšlet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se fakt máš, protože ten nerv s hledáním bytu už zas na dlouho nechci zažít:))

      Vymazat
  2. takýto štýl sa m veľmi páči, niektoré fotky mám dokonca v PC aj ja :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je přesně můj styl, bílý, jednoduchý, čistý. Při prohlížení fotek jako bych se dívala na svůj pokoj :-D Všechno v mém pokoji je černobílá Ikea plus sem tam pár starožitných věcí jako třeba lampa nebo různé home decor krabičky, popravdě dost se v tom vyžívám :) a když jedu někam do zahraničí, vždycky si dovezu aspoň jeden bytový doplněk, už mám v pokoji docela dost dekorací z různých koutů světa a nehodlám s tím přestat. :) Těším se, až sem dáš fotky svého bytu, podle toho jak ho popisuješ, bude určitě nádherný. :

    A na to zrcadlo jsi mě teda navnadila, přesně takové sháním už hrozně dlouho, zítra letím do Ikei omrknout slevy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, to je hezký, že máš takhle věci z cest - to bych jednou taky chtěla, teď mám z cestování jen maličkosti, ale jednou bych si ráda kupovala i nábytek ze světa:) A to zrcadlo není z Ikey, ale z Kiky, tam teď mají ohromný slevy:)

      Vymazat
  4. Mě se líbí takový čistý, moderní styl, v podobě, bílé, šedé, stříbrné a i černé. Mám ráda, když je všechno na svém místě a líbí se mi jenom pár doplňků, podle toho i můj pokoj vypadá :)
    Jinak mě se moc líbí spojení moderny s retrem, ale nějak si na to zas netroufám, ale na tvůj styl mi přesně sedí ta první fotka. Doufám, že až budeš mít zařízeno, tak přidáš nějaké fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak tos odhadla přesně - ta první fotka je pro mě nejkrásnější a přesně takové bydlení bych chtěla:) Samozřejmě, že přidám, až bude finální podoba:)

      Vymazat
  5. Zrovna dokončuji zařizování bytu a stylově to mám dost podobné. Bílý francouzský nábytek, bílé lišty, bílé zdi a závěsy + záclony až na zem.

    OdpovědětVymazat
  6. ten stul bych se na tvem miste nebala mit kontrastni, tedy modernejsi hranaty, treba desku a ty kovove trojnozky z ikea mi prijdou v pohode... ja jsem byla cely zivot zvykla na velke prostory, vysoke stropy a velke okna, a ted v roubence nemam ani jedno haha. ale co nadelam, zas mame zahradu a kopce okolo .)) jsem zvedava na vysledek zarizovani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jak jsi to uhodla?:D Budu mít tu desku s trojnozkama:)) Nakonec se mi taky zdá, že se to bude hodit, navíc mám už kovovou postel, tak bude ladit aspoň to. Výsledek samozřejmě bude na blogu, ale vidím to až tak na září:)

      Vymazat
  7. Nekolik jsem si jich stahla :) Nektere z nich mi pripadaji az moc 'staromodne kycovite', ty jednodussi jsou fajn (mozna taky sledujes stilinspiration.blogspot.com ) ale celkove mi to hrozne pripomina ty studentske byty z airbnb, ve kterych jsme vzdycky bydleli v Parizi :)

    OdpovědětVymazat