sobota 28. září 2013

Holešovice Fashion Market


Dnes ráno to začalo hezky. Probudilo mě (místo spolubydlících) sluníčko a já věděla, že z mého plánu učit se účetnictví nic nebude. Zapla jsem net a koukla, co dnes v Praze a stihla poslední den Holešovice Fashion Marketu, který stál vážně za to! Cestou jsem narazila na skupinku Rusů, kteří hledali společně se mnou halu číslo 7/8, označení až tak nejlepší nebylo vzhledem k množství všudypřítomných asijských stánků, nicméně jsme nakonec zdárně našli, co jsme hledali. Prodejců bylo vážně hodně, všechno to doprovázela hudba a na večer byly chystané módní přehlídky. Navíc jste si mohli vyrobit svou vlastní tašku nebo si nasítotiskovat jakýkoli donesený kus oblečení. Je mi líto, že jdu pro tentokrát s křížkem po funuse a proto vás chci už s předstihem informovat o dalším Fashion Marketu 29.11.-1.12. a další akcí, kde nakoupit originální vánoční dárky, budou Vánoční Boutiq Markety 7.12.,14.12. a 21.12. Pište si to do diáře, stejně jako já do toho nového, který jsem si dneska koupila právě na HFM!








Upřímně jsem byla ráda, že jsem si dopoledne vyzvedla v bankomatu peníze, byly třeba.) Kromě věcí, co jsem ukořistila, se mi ještě moc líbily sukně Akari, na které si brousím zuby pro příště a vintage shop Jane Bond, na jejíž čelenky jsem se moc těšila a nakonec sem je nikde neviděla.

A co jsem si koupila?

  • Nejdřív jsem plácla přes kapsu u stánku Little Illustrations s krásnými ručně dělanými bloky, diáři, sešity a vším možným z papírenského zboží. Diář jsem zatím nijak plánovaně nehledala, ale  tenhle se mi tak zalíbil, že jsem si řekla, že hezčí budu těžko hledat.
  • Pak jsem se musela vrátit ke Gemsover, protože se mi z jejich nabídky náhrdelníků líbily úplně všechny. Vybrala jsem jeden z těch nejzdobenějších s tím, že na decentnější variantu ještě určitě taky dojde. Mile mně překvapilo, když mi slečna, která šperky vyrábí, řekla, že čte můj blog. Tímto ji zdravím a hned v pondělí beru náhrdelník ke košili do školy!:)
  • Mamince jsem koupila dárek v podobě origami brože Yaya, která pochází ze zrecyklované PC součástky. 
  • A poslední věc, kterou jsem si koupila, jsou náušnice s Jamesem Deanem Schmucig. Měli jich na výběr nekonečné množství s různýma retro hvězdama, pracně jsem vybírala, ale nakonec to vyhrál miláček Dean.)

9 komentářů:

  1. Tyjo! Jaké tam jsou ceny, jestli se muzu zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nakúpila si ozaj perfektne. Všetky vecičky sa mi veľmi páčia a aj u mňa by si našli svoje miesto :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! :) Asi se tam taky budu muset jít někdy podívat.
    Teď už jsem na koleji a jen teskně koukám na pražské akce... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, mám to pár kroků a ani o tom nevím. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. GemsOver také zdraví a ještě jednou moc děkuje! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To muselo byť vážne pekné. Ten náhrdelník je moc krásny :)

    OdpovědětVymazat
  7. více takových marketů! :)) opravdu nádherné výrobky, obzvlášť mi učarovala brož.

    OdpovědětVymazat