čtvrtek 24. října 2013

New in z jarmarku OnaDnes



Minulý víkend mě mamka, která za mnou přijela na návštěvu do Prahy, vytáhla na Jarmark Ona Dnes, který se pořádal na výstavišti v Holešovicích. Byl nádherný den, ze kterého mám spousty fotek, které vás na blogu neminou a jak jsme vešly do stanu, myslely jsme, že to hned otočíme - hrozné horko a dusno bylo nepříjemné, to se organizátorům moc nepovedlo, ale nakonec jsme zůstaly, prošly si prodávající  a když jsme se prohrabaly většinou fakt krámy, našly jsme i pár skvělých kousků jako kožené bundy, osmdesátková barevná sáčka nebo sukně z Topshopu. Mamča si vybrala od nějaké stoleté babičky šátek "na lov" s bažantama a já dvoje semišové šaty (leč moje sokonalé tmavě modré s výstřihem na zádech z H&M Trend se mi po neopatrém zásahu babičky (která je nemilosrdně strčila do pračky) srazily, že z nich je krásný top..) a pravou koženou bundu. Oboje semišové šaty byly od stejné prodávající, takže nejsem jediná divná, která může mít tyhle nejpohodlnější šaty do zásoby :D Každé jsou trochu jiné, ty první delší, bez výstřihu, podle mě se budou dát nosit jen s hodně vysokýma podpatkama, jinak bych je musela krátit (což ale nechci, na to mám ty druhé:) a jsou v tmavě modré barvě a ty druhé jsou lahvově zelené / petrolejové (což se mi na fotce dost zkreslilo do modra) s efektními hodně nařasenými rukávy a výstřihem na zádech. Ze křiváku mám ohromnou radost, protože je z broušené kůže, která je hrozně příjemná (je to v podstatě ta samá, z jaké mám vínový křivák z Manga z jednoho z posledních outfit postů), sedí mi v ramenou jako ulitý a ukecala jsem ho na 350. Pravou kůži. A to je deal. Teď, když je v Praze krásných 20 stupňů si ho užívám každý den, v kůži je horko i teď na podzim a už jsem ho měla ve škole i v kombinaci s oněma petrolejovýma semišovýma šatama a koženými boty na podpatku a cítila jsem se v tom mega dobře, tak třeba se tu podobný outfit ještě objeví.

Co vy, byli jste tam taky? A jak vypadají vaše úlovky? my přišly až docela pozdě, tak věřím, že na začátku bylo krásných věcí ještě víc.



4 komentáře:

  1. What's up, I check your blog like every week. Your story-telling style
    is awesome, keep it up!

    Feel free to visit my web page; scarpe hogan interactive

    OdpovědětVymazat
  2. Tá bunda je jednoducho dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  3. no já jsem zvědavá na šatičky v akci, dobře, že jste zůstali :) tak krásnou bundu za tenhle peníz jen tak neseženeš!

    OdpovědětVymazat