úterý 25. února 2014

goodies & tips



Goodies článek na blogu už dlouho nebyl a tak mi dovolte dnes na blogu představit pár věcí, které mi opravdu v poslední době dělají radost.
Jednou z věcí, které tady neuvidíte a v poslední době mě hodně baví je Foursquare. Myslím, že je to skvělá věc pro všechny stalkery a má docela potenciál pro všechny detektivy mezi námi :D Až budu mít jednou dětičky, určitě to využiju na jejich permanentní kontrolu a už se moc těším, až mi máma po tomhle článku pošle žádost :D (klidně, mami!:) Takže pokud se mnou chcete virtálně kamarádit, pošlete mi žádost - tady! Je to ode mě trošku omluva za Instagram, který jsem si přepla na soukromý (ale, když mi pošlete žádost (@emgolightly), ráda vám ji akceptuji). Už se opravdu nemůžu dočkat, až se mi vrátí iPhone z opravny (vím, že to zní nejvíc materialisticky na světě, ale opravdu ho už potřebuju :D), protože mám celý seznam aplikací, co si chci stáhnout. Jednou z nich je Foursquare, nějaká náhrada za nefungující WhatsApp a v novém Forbsu byl celý seznam nejzajímavějších aplikací, které vypadají super - například mě zaujala jedna, kde se vsázíš, jestli uběhneš tolik a tolik km za měsíc a podle toho buď dostaneš peníze nebo ti je strhnou. Moc nechápu, jak to může fungovat, aniž by lidi jezdili autem se zapnutou GPS, ale rozhodně to chci prozkoumat. Neznáte někdo?


A teď už k fotkám. Dnes jsem si zašla vyzvednout dvě objednané knihy, které jsem chtěla už od října, ale první díl je doslova všude vyprodaný, až nyní je oba doplnili na internetovém obchodu Kosmas a dokonce na ně mají akci, když je koupíte dohromady máte snad 10% slevu? nejsem si jistá přesně. Jsou to dvě knihy o více či méně slavných pražských stavbách 20. století od Z. Lukeše a vkládám do nich velké naděje, minimálně jsou v nich krásné fotky a plánky, kde se budovy nacházejí, tak můžou taky sloužit jako osa pro archi walks. Když už jsme u nich, ráda bych vám doporučila tuto pražskou vycházku po vilách slavných osobností v mém milovaném Bubenči. Já tam budu s kamarády, takže kdybyste mě chtěli někdo vidět.. :D Dělám si legraci, ale pokud vás tohle téma zajímá a půjdete, klidně se stavte pozdravit, budu ta, co v rauši běhá s foťákem sem a tam:)) Nedávno jsme takhle byli na Babě na funkcionalistických vilách a fotky určitě na blog ještě přibudou.

Už pár týdnů ujíždím na karamelové kávě Douwe Egberts a nevyrážím ráno bez rtěnky. Mojí oblíbenou je decentní rtěnka v tužce od Bourjois, která se inspirovala u chubby sticks od Clinique. Má nádhernou barvu, nevydrží moc dlouho, takže ji musíte pořád obnovovat, ale zato působí i skvěle hydratačně a není třeba balzámu na rty. Mimochodem, mám ho v minulém článku na rtech, kdybyste se chtěli podívat, jak kryje.

Taky mě se začátkem semestru, kdy mám ještě fůru času i energie na vyvařování a pečení, potěšila tahle.. netuším-jak-to-nazvat silikonová měchačka (?) od babičky (z Ikey). Je mnohem praktičtější než ty dřevěné, ke kterým se prostě kluci fakt neumí chovat (promiňtě za upřímnost), ale vypadají už fakt hrozně. Tak teď doufám, že nevynaleznou nový způsob, jak zničit i silikon, když už bydlím s tím chemikem :D

No a poslední tady máme můj dnes koupený šampon pro objem od Aussie. Tuhle klokaní značku chci vyzkoušet už hrozně dlouho. Sice mám šamponů dost, ale znáte to - plné poličky kosmetiky a pořád potřebujete novou:) Četla jsem na tuhle kosmetiku samé skvělé recenze, tak jsem moc zvědavá. Není až tak drahý, 300 ml stálo asi 150 Kč a koupit ho u nás můžete v déemku.




8 komentářů:

  1. Ten forsquare - čo to akože presne je? Niečo na sledovanie, kde sa práve nachádzaš?
    Kávu Douwe egberts mám doma vanilkovu, no musim sa priznať, že mi vobec nechuti. Chuti mi ako lacná nahrada capuccina. Ale neviem, možno karamel je uplne iný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak:) Dá se tam označovat, kde jsi a vidíš na mapě, kde jsou tví přátelé plus číst a psát recenze na ta místa.

      Vymazat
  2. Šampon chci vyzkoušet :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. sem obět blogísků a potřebuju ten šampón! a tady je docela lacinej takže pohoda :D ale teda rozpustný a ještě ochucený kafe to bych si nedala - sem rozmazlená a potřebuju "opravdový" kafe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten šampon je super! teď jsem si s ním umyla vlasy a pění jako blázen, takže stačí malinko a objem fakt je! a s kafem já jsem nejlenivější, na nic jiného než rozpustné nemám nervy, stejně tak s čajem :D

      Vymazat
  4. Mam od Aussie na dlouhe vlasy a je skvely. Na objem vyzkousim priste. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Šampón mám také a sem nadšená. Pění vážně skvěle a stačí ho malinko. :) Tužka od Borjouis vypadá zajímavě asi se na ní podívám. :)

    OdpovědětVymazat