pondělí 17. února 2014

News from Paris


Tentokrát jsem nakupování v Paříži nepřeháněla, přesto jsem ale ulovila pár kousků, ze kterých mám o to větší radost, že jsem po nich toužila už dlouho.
Boty New Balance s Comptoir des Cottoniers sem ani v jednom z 8 pařížských obchodů nenašla v mé veliksoti - všude už byla vyprodaná :( Ale zanedlouho jedu do Berlína, tak budu doufat, že tam mi je ještě nevyprodali, protože naživo vypadají ještě líp než na obrázku <3
A co jsem si teda dovezla? Černé body z American Apparelu, o kterém jsem vám psala už minule, na fotce moc nevynikne jeho průsvitná puntíkatá vrchní část, proto se na něj můžete podívat tady na stránkách AA. Já silně uvažuju, že si v Berlíně koupím ještě jeho pleťovo-bílou variantu, protože to body sedí jako ulité, má krásný výstřih na zádech a působí úžasně něžně. Jediným impulzivním nákupem byl tento lak na nehty, který se mi zalíbil při čekání u pokladny v AA, až později jsem si všimla, že se jmenuje French Lilac.
Co jsem si chtěla stoprocentně v Paříži koupit byla tato rtěnka MAC s názvem Ruby Woo. Je to ultra matná tmavě červená a na internetu je všude vyprodaná a u nás v MAC stojí přesně dvojnásobek než v zahraničí, což ani přes to, že chodím na ekonomickou školu, nikdy nepochopím. Vyhlédla jsem si ji před Vánoci ve Vídni, kde jsem byla s kamarádkou, ale nakonec jsem si ji tam nekoupila. Touha po ní mě ale neopustila a tak už ji mám na poličce a čeká na svou velkou příležitost.
V Paříži jsem obíhala i galerie a muzea a v Centre Pompidou jsem v bookshopu narazila na celé regály slevněných knih o architektuře (z €50 na €10) - dokážete si představit mou radost, která konkurovala té, když jsem našla před pár lety ve vintage shopu v Paříži Alexu od Mulberry. Bohužel všechny o mém oblíbeném Le Corbusierovi, které by se z Paříže hodily nejvíc, byly jen ve francoužštině, tak jsem sáhla po F.L.Wrightovi, který byl jako jeden z mála v angličtině s tím, že klasikou nic nezkazím a už se těším, až se do ní začtu. Bohužel mám ten nechutný zlozvyk, že nedokážu začít číst knihu dřív než dočtu nějakou předchozí, proto bude muset ještě chvíli počkat. Momentálně mám rozečtené Slavné pražské vily - mimochodem taky hodně zajímavá kniha, která může sloužit jako skvělá inspirace pro pražské archi walks díky přiloženým mapkám.
No a nakonec Vogue Paris nemůže chybět. Už jsem si z toho udělala tradici, že si z každé země vždycky dovezu časopis. Z Berlína už se těším na Apartamento!


5 komentářů:

  1. MAC jednoznacne pre mna najlepsia kozmetika

    OdpovědětVymazat
  2. Zkus pročíst prahaneznama.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. vážně je v Paříži MAC tak výrazněji levný? když jsem tam byla, tak mi přišly ceny docela srovnatelný... ale je třeba možný, že se liší prodejna od prodejny, nevím. každopádně Ruby Woo je úžasná, ať už tahle originální, tak i ta Riri Woo! :)

    OdpovědětVymazat