neděle 9. března 2014

Berlin goodies


Na konci února jsem strávila několik dní v Berlíně, kde nám krásně vyšlo počasí, oběhaly jsme opravdu téměř všechno, co jsme si naplánovaly a k tomu stihly i pár obchodů a skvělý bleší trh.

Obrovskou radost mám z Apartamento, které jsme stihly koupit už po zavíračce v jedné stylové kavárně na Friedrichstrasse. Je to alternativní varianta uhlazených home décor časopisů, vytištěný na recyklovaném papíře a 260 stránek.

Fashion sketchpad je můj sen od malička. A to doslova. Vždycky jsem si hrozně přála sešit, kde bych už měla předkreslené figuríny a mohla je jen oblékat a neztrácet čas proporcema. Dokonce jsem si ten blog chtěla sama vyrobit natištěním postav do čistého sešitu. Proto jsem měla hroznou radost, že jsem v Urban Outfitteru, který má prostě nejlepší oddělení knih a elpíček, našla i tenhle skicák. Jasně, ovládání figurální kresby to moc nepomůže, ale je to super pro dny, kdy nejste schopni nakreslit ani kolečko a pro rychlé zaznamenávání nápadů.

Nový kryt na iPhone jsem potřebovala a tenhle mi přijde zajímavý, že tvoří jen "klec" kolem telefonu. Více se mi líbil ve zlaté, ale mám stříbrný mobil, tak musel vyhrát tady ten. Bohužel mám pořád telefon v opravně, ale hned, jak ho budu mít, mu oblékám nový kabátek.


Další věcí, co jsem si koupila v UO je tenhle karma řetízek. Hrozně se mi celý loňský rok líbil, ale ten obligátní z Dodgered na Asosu (který ještě k tomu stojí 50 éček) mi přišel moc krátký a kroužek malinký. Proto jsem ráda, že jsem našla tenhle větší a nosím ho teď denně. Předpokládám, že bude i v příštím outfitu tady na blogu.


Mým jediným úlovkem z blešáku byla tahle babičkovská ručně vyšívaná kabelka. Je velká, vleze se toho do ní hodně a proto ji budu mít i na nošení na den. Nechtěla jsem právě tu malinkou, která by se hodila jen do divadel, protože bych jí při mm množství mini kabelek neunosila. Inspiraci z těchhle tašek čerpali třeba v D&G.


magazín obchodního domu KaDeWe
nové číslo časopisu vydávaného Bauhausem <3
sešit z Urban Outfitters, který bude podle mě krásný na podzim na Dějiny umění :D


A jako poslední kabelka ze Zary, která mě dostala pudrovou barvou a obrovským množství kapes. Vleze se mi toho do ní požehnaně, včetně zrcadlovky, deštníku, brejlí, časopisu, knížky, sešitu, prupisek a všech každodenních nezbytností. Zdá se mnohem menší než ve skutečnosti je a taky ji určitě brzy uvidíte v kombinaci třeba s květinovými šaty.

Já běžím na bleší trh a na Jeden svět, užijte si neděli!

16 komentářů:

  1. Marti, jedu do Berlína poprvé teď ve středu. Dej mi tip, na kterém blešáku jsi byla :) děkuji! Terka

    OdpovědětVymazat
  2. krásné věci, nejvíc se mi líbí ten obal na telefon :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ta vyšívaná kabelka je úžasná tu bych hned brala též

    OdpovědětVymazat
  4. tá výšívaná taštička je krášna :)

    OdpovědětVymazat
  5. náhrdelník a květovanej sešit uplně super!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne veci , Hlavne tá kabelka zo Zary je úžasna , dúfam že si si užila Berlín ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. řetízek i kabelka líbí moc! v Berlíně jsem hrozně dlouho nebyla, hrozně ráda bych se tam zase podívala

    OdpovědětVymazat
  8. zamilovala jsem se do karma řetízku, také se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. ta taška ze Zary je fakt super, něco takového sháním už nějakou dobu!

    A do Berlína se teď někdy chystám poprvé. Můžeš mi dát nějaké tipy na fb? Nebo víš co, já se ti ozvu :D

    OdpovědětVymazat