pátek 21. března 2014

never forget ya!


Jeden z nejpohodlnějších outfitů poslední doby - nosím ho už třetí den v kuse a jsem si vědoma toho, že je nejvyšší čas toho nechat :D Nicméně tohle jemňounké triko z Topshopu je ta nejlepší materiální věc, co mě v poslední době střetla a hodí se úplně ke všemu v mém šatníku, tak jsem zvědavá, kdy karma zasáhne a já si na něj vyliju kečup nebo něco horšího. Ale když už mám ten karma řetízek, třeba se to nestane.. 
Tuhle kabelku jsem zase ukořistila na Harper's Bazaar Charity, který mě až tak nenadchnul. Ano, sice se mi moc líbila semišová vestička Chloé, ale byla natržená a koupit si za dva tisíce natrženou věc.. chápete.. No a taky jsem tam potkala podivnou paní ověšenou pěti krásnýma kabelkama Prada, kterou bych si jednu mileráda koupila, ale tato dáma s nima asi měla své plány a rozhodně nevypadala, že je bude nosit. Takže tak, vyšla jsem z toho jen s touto kabelkou, která je ale super a tahle kanárkově žlutá se mi moc líbí, ale příště to snad za to zatahování sociologie ani nestojí .)

A nejlepší (pro vás) zpráva na konec - prodávám tenhle kryt na iPhone 5/5S z Urban Outfitteru - koupený před pár týdny v Berlíně, úplně neporušený, tak pokud se vám líbí stříbrná a geometrické vzory jako mě, napište mi na e-mail (martina.nav16@gmail.com) a domluvíme se ;)




Topshop tee + H&M jeans + Urban Outfitters karma necklace, iPhone cover + Mango cross body bag + Casio watch + Tommy Hilfiger ballerinas

Žádné komentáře:

Okomentovat