neděle 29. června 2014

new balance in my life



Vzdávám to – tmavě modrá a já jsme prostě spřízněné. Ta barva na mě působí tak harmonicky, uklidňuje, je elegantní a na úrovni, že snese i tenisky. V této kombinaci jsem byla minulý týden na přednášce Josefa Pleskota ve Vítkovickém Gongu, kde můj oblíbený český architekt mluvil o přesunu centra z historického jádra do prostoru Vítkovických železáren, čímž mě trošku zklamal – řeč v duchu developerů, které jsem měla potíže stoprocentně uvěřit a také jeho kladné vyjádření o Karolině, jež je podle mě jedním z nejhorších současných rozhodnutí územního plánování našeho města. Nu, co bylo postaveno, stojí a snad na Pleskotovy velkolepé plány s přesunem budov Ostravské univerzity do Vítkovic nedojde, nebo budeme na Masarykově náměstí potkávat lidi opravdu jen v době Colours (které se ale taky konají ve Vítkovicích..)

I'm giving up – navy blue and I are just soul mates. The colour calms me down, it's elegant and sophisticated and it balances my New balances :) I wore this combo last week to The Gong hall in Vítkovice (in Ostrava, the Czech Republic) to listen a speech of my fav Czech architect Josef Pleskot (also the author of The Gong), who was talking about the relocation of the historical downtown to the industrial Vítkovice area and moreover, he referred positively to Nová Karolina mall, which is in my opinion one of the most serious urban planning breaches. I just hope Pleskot's spectacular plans about moving dorms of the University of Ostrava to this area will not come real or we'll meet people at the oldest and greatest square in the downtown just during the Colours of Ostrava music festival (that takes place in Vítkovice anyway..)


Gina Tricot jacket
H&M dress with asymmetric hem + bag
New Balance 410 sneakers
Mango earrings

9 komentářů:

  1. Marti ty si stale krajšia a krajšia! tie tvoje vlasy!! asi pri každom poste sa rozplyvam ako veľmi sa ti tento Alexa haircut hodí :))

    a outfit je skvely, tmavomodra je super farba a s tymi new balanckami ( ktore asi potrebujem a to som najprv antinewbalance team :-D )je to skvele combo <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tmavo modrá farba je úžasná, aj ja ju veľmi rada nosím. A pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tmavě modrá je krásná barva, nikdy jsem jí nenosila ale poté, co jdu na modrobílou svatbu a jako družička mám tmavě modré šaty jsem zjistila že je to nádherná barva a pár kousků bych měla pořídit :-) Tobě také moc sluší a celý outfit se ti opět povedl :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Souhladím s tebou ohledně Karoliny..
    A o přesunutí OSU do Vítkovic jsem vůbec netušila, tak jsem zvědavá, řeho se v budoucnu ještě dočkáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad nedočkáme, ikdyž pořád se penize na vystavbu v Ostravě berou (pro mě z nepochopitelných zdrojů), hlavně, že na Ostravicu ani přístavbu Domu umění peníze nejsou.

      Vymazat
  5. takovému stylu jsem nikdy neholdovala, ale sakra! vypadá to vážně skvěle, Marti, a to sako je skvěle střižené :)

    OdpovědětVymazat