neděle 10. srpna 2014

Photo Diary: DRESDEN


Jak už víte, v červenci jsem byla v Berlíně a po cestě zpátky jsme se stavily i do Drážďan. Byla jsem tam už jako malá a pamatovala jsem si je popravdě mnohem větší :) Centrum je malinké a těsně napojené na řeku, kde jsou nejhezčí budovy, zahrada a místa k focení. Po příjezdu jsme si zašly na running sushi, prošly památky a s bubble tea v ruce narazily na demonstraci včelařů a zemědělců, kteří projížděli centrem s traktory a balíky slámy :D Ve městě jsme strávily jen pár hodin, ale myslím, že to úplně stačilo. Pokud tam pojedete, zkuste kouknout i na nějakou výstavu nebo muzeum, na které jsme neměli čas.
     As you already know I was in Berlin in July and as we were coming back we stopped by in Dresden. I've already been there when I was little and frankly I remember it much bigger :) The city centre is tiny and lies on a river bank, where are the most beautiful buildings, gardens and places for photo shooting. After our arrival we went to running sushi for a lunch, went for a little sight-seeing and then grabbed a bubble tea and met a agricultural strike with tractors and bales of straw :D We spent just a few hours in Dresden but I think it was the right amount, the city's really not that big. If you'll be there, you can try some nice museum or a gallery for instance.


9 komentářů:

  1. Drážďany jsou nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Drážďany jsou krásné a mě tam stále k návštěvě zbývá muzeum hygieny, které prý nemá chybu, takže takový tip na návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné fotky:))

    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna ta hlavní galerie je tak na celý jeden den...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co v ní je, pokud víš?:) ráda se do ní někdy podívám

      Vymazat
  5. V Drážďanech to mám ráda! :))) To autíčko pěkné :D
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Drážďany mám moc ráda, dříve jsem tam jezdívali hodně často. je to nádherné město a obzvlášť pak v období Vánoc :) do Zwingeru někdy určitě zavítej, jsou tam nádherné expozice!

    OdpovědětVymazat