pátek 29. srpna 2014

Pozvánka na ÝBRKÝBL Fashion Bazar #5


     Dneska bych Vás chtěla pozvat na jednu skvělou akci, kterou jsem navštívila i na jaře a moc se nám na ní s kamarádkou líbilo (přečíst jste si o tom mohli už tady). Jedná se o prodejní bazar nošeného oblečení, na který se může přihlásit kdokoli (bohužel, teď už ne, ale příští rok můžete být i vy v roli prodávajícího a zbavit se tak kousků, které jen tak leží ve škříni, stačí jen sledovat Ýbrkýbl na FB, kde se dozvíte včas, jak na to) a prodat tak své nepoužívané oblečení.  A naopak si můžete i vy koupit kousky, které jste třeba propásli v obchodě, nebo narazit na šaty ze zahraničí ještě s cenovkou (jako já, vidět jste je na mě mohli tady a tričko nejhezčí olivové barvy za pade tady na pikniku) nebo jen doplnit šatník o kabáty, saka a čepice na blížící se podzim a zimu. Tentokrát budu prodávat i svoje věci, tak mi pak můžete napsat, jestli jste poznali něco z blogu a máte to třeba už doma:) 

     A teď k praktické části: Ýbrkýbl číslo pět se odehraje v pátek a v sobotu 5.-6. 9. 2014 od devíti do osmi v prostorách  Podniku na Bubenské 1 (ta veeeelká budova na nábřeží u Strossáku). Vstup je zdarma. Pokud Vám nebude nové oblečení stoprocentně sedět, můžete si ho vlastnoručně přešít k obrazu svému v dílně Strojovna přímo na místě. Kromě toho si taky budeme moct vyrobit peněženku nebo brož z recyklovaných materiálů (takže audiokazety nebo pet láhve s sebou!) O občerstvení se postará kamarádka Biting Hanah (její blog tu), která měla ty nejlepší mini cheesecaky už třeba na téhle akci.

     Neprodané kousky si prodejci buď můžou vzít zpátky a nebo je organizátoři věnují Domovu Sue Ryder. Na akci se taky budou prodávat "spešl fusky, které s láskou šijí babičky v centru pro seniory Elpida" – a to se mi líbí snad nejvíc! :D

     Sledujte Ýbrkýbl na FB tady, na twitteru zde a bližší info o akci na FB události. My se tam tentokrát nepotkáme, protože budu zrovna v Anglii (sledujte instagram @emgolightly pro všechny aktuálnosti:), ale Vy si akci určitě nenechte ujít a dejte mi vědět, co jste si koupili!


FOLLOW: INSTAGRAM    FACEBOOK    BLOGLOVIN'    ASK ME    SHOP MY STYLE

3 komentáře:

  1. Tak o této akci slyším poprvé, ale vypadá super :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem o téhle akci taky ještě neslyšela, ale určitě mě to zaujalo :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Bude fajn si něco hezkého levně pořídit:-)

    OdpovědětVymazat