neděle 15. února 2015

shameless


     Tak mi ve čtvrtek konečně začaly kraťoučké prázdniny a v pondělí už zase nástup do školy. Snažím se proto užívat víkendu co to jde, byla jsem v kině, koupila si za zkoušky The Sims 4 (ano, fakt je mi 20:) a skvělou tužku na rty MAC, kterou můžete vidět i tady na mně, na oběd jsme se všichni vydali k babičce a začetla jsem se do nového dílu Pretty Little Liars. 
     Outfit je taková klasika mého stylu – krajkovou sukni tady na mě můžete vidět poprvé, ale kupovala jsem ji už na podzim. Mám ji moc ráda a hodí se do spousty různorodých kombinací. Tady ji mám v lehce punkovější variantě s koženýma botama a pruhovaným trikem – obojí ze Zary a na sebe jsem přehodila ještě tzv. waterfall kabát z Manga,  který je sice ze skvělého materiálu, ale hodně tenký a tak do velkých mrazů moc není. Taky jsem měla po dloué době chuť na perly, kočičí linky a saténovou mašli do vlasů. Musím říct, že jsem fakt ráda, že je teď tak krásné počasí a při focení jsem venku nemrzla. Už se nemůžu dočkat, až vytáhnu tenisky (jen tak mimochodem, co říkáte na tyhle conversky ze Spartoo k potrhaným džínům nebo midi uplým sukním? Taky mě dost lákají tyhle červené běhací Nike Roshe Run, které bych nosila k džínům i bodycon šedým šatům) a lodičky. Ráda bych stihla období nošení lodiček naboso a tenisek s holými kotníky ke kabátům, tak snad začne dřív než mé povinnosti do školy a s tím spojené ranní pětiminutové oblíkání pod heslem "hlavně pohodlně." 



ZARA striped top
Ann Christine lace skirt
Rebecca Minkoff Mini MAC handbag
ZARA boots
Marc Jacobs watch
Tiffany&Co. pearl bracelet
MANGO waterfall coat
pearl earrings bought in China

FOLLOW: INSTAGRAM    FACEBOOK    BLOGLOVIN'    ASK ME    SHOP MY STYLE

17 komentářů:

  1. Zajímavý outfit, já bych ho asi takhle nezkombinovala. Ale líbí se mi kabelka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kabátek je super! Jak tě tu takhle vidím, hned se o něco víc nemůžu dočkat až bude jaro...
    PS: Nike jsou nádherné, do těch bych taky šla ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit :) Ta sukně je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  4. ta tužka vypadá moc pěkně! :) a kabelku zbožnuju, tenhle typ se mi moc líbí!

    Rosheruny doporučuju, sama mám takové černošedé s černou podrážkou a jsou to jedny z nejpohodlnějších bot ever <3

    OdpovědětVymazat
  5. K této délce sukně bych si asi vzala nějaké podpatky.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je styl přesně i podle mého gusta! A máš i moc krásný make-up :)

    OdpovědětVymazat
  7. načo až 16 fotiek? Je to úplne zbytočné, aj keď na nich vyzeráš dobre

    OdpovědětVymazat
  8. super tohle se mi moc líbí! ta kabelka je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  9. slušné a zároveň sexy děvče :) náramně Ti to sluší. mašlička ve vlasech, sukně, kabelka... prostě TOP!

    OdpovědětVymazat
  10. Sukně je krásná! Celkově to vypadá pěkně, jen já bych zvolila k tomu lodičky. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný outfit a přeju dobrý start do dalšího semestru :) Outfit je moc hezký, jen já bych asi do tenisek nešla.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Promin, ale tahle sukne ti nejde. Zbytecne ti dela zadek. Ty potrebujes spis neco kratsiho, aby ti opticky zduraznilo nohy

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný kousky. Moc ti to sluší a ty hodinky jsou nádherný :-)

    OdpovědětVymazat