úterý 13. března 2012

Mountains


Trávím prázdniny ve Špindlu a je mi hej.)
O Špindlerově mlýně jsem dlouho snila a byl pro mě po Aspenu vysněná destinace na lyžování a celkově jarní prázdniny. A je to tu ještě lepší, než jsem si myslela!:) Nádherná příroda, moderní chaty, aquapark, dlouhé upravené sjezdovky, kino, kluby a sposta dalšího. Letos se tu plánuju zkusit snowboard a už se nemůžu dočkat!! Pokud se mi povede vyfotit ještě nějaké fotky uvidíte je asi v random postu nebo možná bude článek jen s fotkama ze Špindlu, ještě nevím:) Mějte se krásně!

F&F sweater, Topshop jeans, H&M denim shirt, Tommy Hilfiger boots

19 komentářů:

  1. páči sa mi kombinácia svetríka s košeľou.. inak srdečne ťa pozývam na môj blog kde prebieha giveaway o lak, tiene a náramky :) http://kristinafox.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, ten svetřík je super a dostaly mě válenky. :) Špindl si užij, lepší zimní lyžařské středisko u nás podle mě není.

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá tam krásne, aj ja by som niekam chcela ist na výlet
    a sveter s rifľovou košeľou vyzerajú perfektne spolu

    OdpovědětVymazat
  4. skvělej svetr ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsme byli minulý rok, teda ne uplně ve špindlu, ale v herlíkovicích a bylo to tam nádherné!

    OdpovědětVymazat
  6. Kdyby byl svetřík delší, bylo by to lepší, ale i tak super kombinace s košilí :) Špindl závidím tyjo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, delsi by byl lepsi, ale co uz, jsou to sobi, nemohli v obchode zustat:D

      Vymazat
  7. tak to si krásně užij i za mě, já mám teď krušnej tejden ve škole :/

    OdpovědětVymazat
  8. Your look is really perfect for a day in mountain!If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpovědětVymazat